Onzeker over 'kleine' buik bij 17 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nelroos, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bij mij begon het buikje ook pas echt zichtbaar te worden rond week 24. Ook toen begon ik de kleine pas te voelen (placenta ligt ook voor). Bij mij had de vk ook gezegd "je gaat het pas vanaf week 20 voelen' nou daar reken je dan ook echt op. Werd er helemaal onzeker van. Zo zie je maar: bij iedereen is het anders. De grootte van je buik zegt echt helemaal niks over de grootte van je kindje. Je buikje gaat echt nog wel groeien;)

2. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Weet je, met 17 weken hoef je echt nog niets te zien! Bij mijn oudste weet ik nog dat ik rond de 20w dacht 'denken mensen nou dat ik dik of zwanger ben?'
    Sommige dames hebben met 17w al een enorme buik en bij sommige zie je nog niets. Laatst zag ik een buikfoto van iemand die even lang zwanger is als ik alleen heeft haar kindje nog een groei voorsprong. Mijn buik was veel groter dan haar buik terwijl mijn baby niet voorloopt in de groei, dus kleiner is dan haar baby. Het zegt allemaal echt niks.

Lekker genieten hoor, buikje komt straks wel :)

3. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet onzeker zijn! elke buik is anders, bij zwangerschap 1 was ik royaal gevuld, bij nr 2 zat het buikje heel hoog en van voren.
    En nu 32 wk zwanger van nr 3 ben ik weleens uitgemaakt voor "sabia", maar ja ik heb nu nog steeds amper buik, wel wat meer kont en heup.
    Het kindje doet het goed en groeit naar wens, dus ik vind het wel makkelijk eigenlijk dat ik alles nog zo goed kan, er zit niets in de weg.

geniet lekker van je zwangerschap

4. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Uiteraard. Had het meer over mezelf in dit geval:)

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Tot 22 weken heb ik geen noemenswaardig buikje gehad. Daarna ging het ineens snel. Ik heb een gewone gezonde dochter gekregen, ietsje kleiner dan gemiddeld, maar zeker niet te klein! Dat heeft zo weinig met de grootte van je buik te maken!

6. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Hier ook met 17 weken een mini buikje hoor..

Pas met 24 weken kreeg ik echt een groeispurt nu toch wel echt een buik..

7. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    Ontwerpt en maakt handmade trouw- & geboortekaarte
    het Noorden
    Bedankt voor alle lieve en geruststellende reacties! Ik wacht gewoon nog even geduldig af :)

8. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Nou ook hier 1.78 en start gewicht 54 kilo zie je bij mij met morgen 21 weken nog niet veel hahaha en het is mn derde! Zwangerschap :p ik zie het als een voordeel de eerste 2 hebben me geen straie opgeleverd en kon veel van mn eigen kleren nog aan!

9. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Bij mij begonnen mensen met week 27 ofzo eens een beetje op te merken dat ik zwanger was, en ook nu met bijna 34 weken is het nog geen gigantische buik. Toch begon ik hem met 17/18 weken al wel te voelen schoppen, dus die grootte zegt helemaal niks.

10. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Heel herkenbaar hoor! Ik had dat ook! Ik heb nog niet echt een zwangerschapsbuikje, ik ben wat vorser van me zelf, ik draag hoog, heb me placenta voor liggen en de kleine licht meer naar achteren.
    Inmiddels ben ik al zo ver dat ik denk dan maar geen zwangerschapsbuikje. De kleine doet het goed, en das het meest belangrijkste vind ik :)

Geniet lekker van je zwangerschap das het belangrijkste en het fijnste!

11. Justme03

Justme03 Lid

16 dec 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben heel slank van mezelf en toch zag je het bij mij vanaf een week of 16 echt wel duidelijk. Vind het persoonlijk erg snel (ook mijn eerste zwangerschap), mijn buik mag wel wat minder hard groeien..

12. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Ik heb me er ook druk om gemaakt! Maar sinds een week of twee, als ik in de spiegel kijk, denk ik pas: wow, een buikje! Zit niks anders op dan heeeeel geduldig wachten tot alles een beetje groeit :) maar niks dus om je zorgen over te maken!!!

Deel Deze Pagina