Blegh! Heb het zoooo gehad vandaag! M'n huis een grote puinbak omdat er in huiskamer, onze slaapkamer en uiteraard de babykamer geklust wordt (al een week!), uiteraard allemaal dingen die tegenzitten, zoals altijd met klussen en dan ook nog eens het balen omdat ik amper mee kan helpen door zw-ischias en bekkeninstabiliteit.. iedereen hard bezig in mijn huis en ik maar wat bankhangen... hmz, hoe schuldig kan ik me voelen zeg! Terwijl ik weet dat ik er niks aan kan doen... Sinds gisteravond ook echt pijn bij m'n hamstring, amper m'n been kunnen gebruiken door de ischias, maar vandaag ook echt de hele dag last van menstruatie-achtige pijn in m'n buik, gek word ik er van! Dan nog maar niet te spreken van de misselijkheid van vandaag Heerlijk de hormonen die erbij komen, kon toenstraks, toen alle mensen weg waren, alleen maar keihard janken en overal op afgeven! Arme vriend van me! Ach, hopen dat ik nu ff lekker kan slapen (al een week op de bloedhete zolder omdat de slaapkamer nu onder handen wordt genomen) en morgen weer fris en fruitig voor de dag komen! Sorry meiden, moest ff spuien.. kan af en toe wel eens lekker zijn
Ach schat... Tis ook niet fijn als je huis een puinzooi is... en je het liefst alles vandaag af wil zien... en met de angst in het hoofd of het wel af komt...wat het natuurlijk wel zal zijn... Nou lekker spuien hier mag altijd...je kan zelf niets doen.. dat weetje .. dus ook niet schuldig gaan voelen..of ermee zitten.. tis gewoon zo! ja tis nu ff shit.. zo in de rommel maar straks is ales mooi en leuk en netjes.. en heeft de beeb een heel fijn welkom... dus dat is sowieso een fijn vooruitzicht.. Lekker janken bij vl.. vindt hij vast niet heel erg.. hij weet dat je die hormoontjes amper in bedwang kan houden... lekker laten lopen die tranen dat lucht ook op... Heel veel rust en liefde voor jou gewenst.. en straks is alles mooi
Tnx zo is dat! En het helpt ook wel om het er uit te gooien tegen mensen die precies weten hoe je je kan voelen in zwangerschap en dan hoef ik m'n vriend er niet continu mee te belasten Moet wel met kwartier naar VK toe. Heb het vermoeden van blaasontsteking maar zij wil me toch ff helemaal checken, dus dat kan er ook mee te maken hebben (stemmingswisseling)
Vervelend voor je! Wellicht een positief iets voor je, het kan erger... ik zit al 4 jaar in de puinhoop wegens verbouwing. Over enkele maanden zal het woongedeelte wel klaar zijn ongeveer.... moeten echt nog een hoop puinruimen!
duurt zo lang omdat we beiden veel werken en op den duur is de puf op. plus het is een gigantisch project... alleen de ruwbouw is blijven staan. nieuw dak, nieuwe stroom, nieuw waterleidingen... enz enz enz
Heel begrijpelijk! Wij zijn verhuisd toen ik 28 weken zwanger was en ik kon ook niks doen. Voelde me zwaar machteloos en erg vervelend als je de regie zou uit handen moet geven.... Nu zijn er nog wat kleine dingetjes die gedaan moeten worden, het liefst wil ik dat ze per direct gebeuren maar helaas ben ik afhankelijk van anderen. Zucht. En wat kan het lekker zijn om af en toe even gigantisch te klagen he!