Ik ben niet zeker over mijn NOD. Ben pas (weer) anderhalve maand aan het tempen en heb het laatste jaar mijn ongi niet meer bijgehouden, dus hoe lang mijn cyclus precies is? Te ongeduldig om een paar maanden af te wachten en wat duidelijkheid over mn cyclus te krijgen. Deze maand zijn we maar uitgegaan van 28 dagen en hebben we geklust op de dagen die FF aangaf, maar een dag of 4 daarna had ik volgens mij vruchtbaar slijm (ik vind ze echt moeilijk uit elkaar te houden, maar eggwhite is wel duidelijk) en hebben we die dag en de dag daarop ook geklust. Als ik uitga van 28 dagen, was gisteren mijn NOD. Getest, negatief. Heb ik het nou goed dat mijn echte NOD 4 dagen later is? Dat zou 3 augustus zijn. Wat is de beste dag om nogmaals een test te doen? (hellup, geen rekenwonder ) Wie heeft er tips?
als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen maar denkt dat je eisprong 4 dagen later is geweest zal je nod ook 4 dagen opschuiven. Als ik jou was zou ik over een dag of 4 nog eens testen. Het is niet met zekerheid te zeggen dat dat dan wel je nod is. Bij veel vrouwen duurt het ff voordat het goed opgang komt en kan een cyclus ook een stuk langer duren zo rond de32 en soms nog wel veel langer. Elke dag testen heeft geen zin maar over 4 dagen kun je het nog eens proberen.
Vruchtbaar slijm kan zelfs 4 dagen vantevoren nog komen. Je moet dus niet uitgaan dat die dag je ei ook is geweest. Ik zou (als je het volhoudt) pas over een week weer testen, dan zal je zo rond je nod zitten.