Onzeker over oploop

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Romymama, Nov 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Benoemde testen...

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Bovenste foto 14 dpo na opdrogen.
    Eronder zijn 2 testen 4 dagen later

Zelfde urine zelfde tijd zelfde pakje...
    Als ik dagelijks oplopen had gecheckt en deze zat er tussen; stress... toen niet...

Kus

En laten we hopen dat t goed komt meid xxx

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Ja dat is inderdaad duidelijk verschil!!
    En ook met die 14 dagen DPO. Ik hoop dat ik ook zo'n mooie knaller zal krijgen!
    Dankjewel voor je lieve woorden! Hoop het voor jou ook!

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ja meid maar wat ik bedoelde was dat die twee testen dus andere uitslag hebben terwijl zelfde pakje was en zelfde urine op hetzelfde moment. Stel dat ik elke dag haar doen getest en alleen die lichte had gezien was hij niet verbetert met dag ervoor... stress...
    Hoeft niet. Niet elke dag testen. Belangrijk!!

Kus

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Ik had het begrepen meis. Ik bedoelde alleen dat je ook een mooie oploop ziet t.o.v. 14 DPO.
    Hopelijk deze keer weer zo'n mooie testen in handen!

Ik heb er nog 2 in huis.. Die doe ik nog en dan hou ik er mee op!

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik doe er ook nog 2. Morgen en donderdag. Dan is mijn NOD. Maar als ze blijven oplopen zit t voor zover wel goed hoor... meer kun je er toch niet aan doen...
    Succes en sterkte.
    Die eerste minuten dat je geen streep ziet zijn doodeng hé? Xxx

7. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Oo ja verschrikkelijk!! Wat dat betreft heb ik voort een hekel aan die kv testen. Ze kleuren zo langzaam tegenwoordig! Dat je gelijk denkt dat die lichter is als de dag daarvoor..
    Herinner me van m'n vorige zwangerschap dat ik toen zelfs de test streep eerder zag komen.. Nou dat is echt niet meer het geval!!

8. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Ik had het gisteren toch niet kunnen laten en zie nauwelijks tot geen verschil de afgelopen dagen. Vraag me af of dat goed is..

9. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid ik snap t niet....

Je hebt knallers van testen...
    Wat wil je dan van je testen zien
    ? Veel donkerder dan dit worden ze niet hoor haha

10. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

Jan 26, 2016
    1,454
    90
    48
    Female
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Als je elke dag test zie je ook weinig verschil als je je testen van om de dag verglijkt lopen ze erg mooi op mijn advies voor jou zou zijn om niet meer te testen je maakt jezelf anders alleen maar onzekerder (spreek uit eigen ervaring ;) )

11. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Als je 14 en 16 vergelijkt, en 15 en 17, dan zie je een prima oploop hoor! :) Ik had hetzelfde als jij (maar dan minder testen haha), werd er zo onzeker van! Ben met 4 wk gestopt met testen daardoor. Met 5+6 kwam MvM en was zo bang voor die test, dat ik met 5+4 een CB deed. Die gaf 3+ en de MvM test was een dikke knaller! Het komt goed! :) Lastig hè, vertrouwen hebben in je lijf.

12. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Precies dit inderdaad! Hmm ik ga het toch vanaf nu proberen los te laten en vertrouwen te hebben in mijn lichaam! Blijft toch lastig na zo'n miskraam..

13. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Had gewoon graag een streep die net zo donker is als de controlestreep.. maar misschien is dat een beetje veel gevraagd ofzo. 😉

Hoe is t bij jou?

14. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Je hebt helemaal gelijk! Heb nog 1 test en dan hou ik ermee op.. toch proberen vertrouwen te hebben..

15. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Met mij gaat t goed.
    Na 3 miskramen begin ik in deze zwangerschap wel vertrouwen te krijgen.
    De oploop is goed. Ik maak expres testen tijdens dobkerder worden want na indrogen kan een test dobkerder of lichter uitvallen. Kijken na half uur op foto. Test van 2 dagen geleden en een verse is per kleur bijna niet te vergelijken.
    Ik doe er nog 2. 1 over 2 dagen op nod. Of dpo 13 maar ik heb niet getempt dus weet ik niet.
    Dan na week weer voor knaller. Dat is het.
    Zou jij ook moeten doen. Over week weer testen. Hoe ver ben je nu eigenlijk?

16. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Fijn meid, hopelijk blijft het allemaal goed gaan! Ik zit op 17 DPO (of 16), ook niet getempt dus geen zekerheid. Ik doe er nog 1 en dan laat ik het voor wat het is.

Share This Page