Hoi dames, Ik ben onzeker over de oploop van mijn testen. Rijtje is 9 t/m 12 dpo met ochtendurine. Had de onderste niet wat donkerder moeten zijn?
Ik vind ze prachtig. Hcg verdubbeld elke 48-72 uur gemiddeld. Dus je moet 9 en 11 vergeljjken. En 10 en 12 vergelijken. Dan zie je duidelijk oploop
Nee joh! Super mooi! Je kunt het beste om de dag vergelijken, omdat het hcg niet zo snel oploopt om elke dag veel verschil te zien.
Thanks meiden ik voel me echt zo’n doos. Wat is het toch een vreselijk onzekere periode zo aan het begin!!
Heel begrijpelijk! Het is ook super onzeker en spannend. Ik had bij mijn zoontje ook hele mooie testen, maar toch kon ik mijzelf gek maken. Hormonen kunnen rare dingen met je doen
Ja zeg dat wel @Fraser.. En een knaltest zegt ook nog niks natuurlijk. Misschien vanaf nu niet meer elke dag gaan testen dan, maar om de dag
Nee helaas geeft niks garantie. Ik heb bij mijn MK ook een knaller gehad, maar toch ging het mis. Ik zou inderdaad om de dag testen en een dag kiezen waarop je een laatste test doet en dan niet meer verder testen.
Ziet er hartstikke goed uit meis Je zou eens met middagurine kunnen proberen, zou kunnen dat je een middagtester bent
Volgens mij knalt kruitvat tegenwoordig wat later dan ‘vroeger’ Predictor bijvoorbeeld, knalt veel eerder.