Temperaturen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamaloe26, Mar 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Als je gaat temperaturen moet dat toch iedere dag van de cyclus? En iedere dag op hetzelfde tijdstip? Mag je je temperatuur ook met zo'n oor-thermometer opnemen of moet dat perse via je achterwerk zeg maar?

Al vast bedankt!

Liefs mamaloe

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    geloof wel dat dat via de beneden kant moet ja..
    de bibs of vagina... maar heb geloof ik ook wel eens iets van onder tong gehoord???

succes ermee!

3. eeva

eeva Niet meer actief

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Oor schijnt onnouwkeurig te zijn en aangezien het soms op 1 of 2 tiende graad aankomt snap je er dan vast niet veel meer van..

Ik temperatuur iedere ochtend op ongeveer dezelfde tijd in mn achterste en zo kreeg ik een redelijk goed beeld :)

Succes ermee ;)

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Temperaturen doe je elke dag VOOR het opstaan, dus thermometer op je nachtkastje leggen ;). Ook moet het rond hetzelfde tijdstip, ook in het weekend, dus wekker zetten ;)

Verder is het het betrouwbaarst als je het via je bibs/achterwerk/anaal (hoe je het ook wil noemen) doet.

Doe dit een aantal maanden en je zal zien dat je een patroon ontdekt.
    Voor je eisprong zal hij een bepaalde graad aangeven (bijv. bij mij 36.4) en na je eisprong zal hij ca. 0,3 graden hoger worden (bij mij 36.7 en hoger naar de 37).
    Als je dan weer ongesteld gaat worden, dan zal hij weer zakken naar je basale temp (36.4 in mijn geval).

Share This Page