Hey meiden, Ik geloof dat ik zo gillend gek word.... Ik gebruik sinds 3 dagen de ovutesten van kruidvat. Heb gelezen dat meerdere meiden er niet erg tevreden over zijn... Kan me dat goed voorstellen. Heb nu al 3 dagen posi testen en de ene test streep is nog dikker dan de andere. Heb foto`s gemaakt. Kunnen jullie er wijs uit? Wanneer weet ik nou of ik mn ei heb? Hoop dat jullie me wat moed in kunnen praten. Liefs Kweb
Ik denk ook vandaag! Veel klusplezier. Ik had eerst ook die van het Kruidvat, maar niet duidelijk. Nu sensitest en direct positief en duidelijk.
dames, thx voor de reactie... Ja ik gok het er ook op, ga zeker aan de klus vanavond. Maar gister en eergister dacht ik ook...nou die is zeker positief en elke dag werd ie NOG duidelijker...veel klussen dus Als het deze ronde niet raak ik, ga ik over op andere. Had ook eerst sensitest, maar daar testte ik steeds nega mee....ook op de 1e avond dat ik posi met kruidvat testte (had er dus 2 gedaan) Nou, we gaan het gewoon proberen, maar was ff benieuwd naar jullie mening P.s. Het lijkt ook wel of die van vandaag paarser is dan gister en eergister...die vind ik meer een beetje roze...zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?