IK heb voor de eerste keer deze maand ovulatie testen gebruikt. Nu had ik een positieve test vorige week zaterdag.En ik heb ook pijn aan mijn borsten van zondag en dat wijst bij mij altijd op mijn eisprong, we hebben dan ook seks gehad zaterdag zondag en maandag, dus het zou wel goed kunnen zijn... nu ik had al gelezen dat je soms met een ovulatietest ook zwangerschap kan testen... ( ik weet dat dit niet altijd zo is) ik had nog 5 ovulatietesten liggen, en ik dacht we proberen er nog is eentje en nu is hij terug positief... Dus mijn vraag is nu, zou dit al op een zwangerschap kunnen wijzen, want ik zou dan nog maar pas mijn innesteling gehad hebben. het is nog veel te vroeg voor een zwangerschapstest, maar ik zou toch graag even jullie mening willen. Alvast bedankt.
hoi het zou kunnen, maar ik kan je er geen antwoord op geven ik zit in het zelfde schuitje, 26 & 27 februari positieve ovu testen gehad, niet zo knal als ik gewend was maar positief. Daarna van 7 t/m 10 maart knal positieve ovu testen gehad. Ook 2 positieve zwangerschaps testen 11 Maart vet negatieve ovuluatie testen en nu weer een KNAL POSITIEVE OVULUATIE TEST!!! dus temp kaartje aangepast en dus verlaate eisprong misschien gehad dus op 7 maart van uit gaande, maar ja ik word niks wijzer zo
dit zou zeker op een zwangerschap kunnen wijzen.......misschien donderdag eens een zw test ertegenaan gooien (ik teste ook 10 dagen na ei licht posi) wie weet heb je je antwoord dan al
Hier geef je zelf het antwoord al. Een positieve ovulatietest kan op zo'n moment wijzen op een zwangerschap, maar ook net zo goed niet. Afwachten dus. Succes, hopelijk heb je over een paar dagen een positieve zwangerschapstest in je handen!
mercikes voor de reacties, ik probeer nog te wachten met testen tem vrijdag omdat ik maar 1 test meer liggen heb... dus nog even afwachten, maar ik laat het jullie zeker weten...