vorige maand had ik met clomid 50 gr. mijn eisprong rond dag 14 van mijn cyclus (hier kwam ik achter dmd van een bloedonderzoek) deze maand heb ik weer clomid 50 gr geslikt en vandaag is cyclusdag 14 maar ik heb een negatieve ovulatietest, kan het zijn dat mijn eisprong deze maand wat later komt? het rare is dat ik twee verschillende ovulatietesten gebruik, van sensitest en nu ook van clearblue en op die van clearblue zie ik dat het lijntje vandaag donkerder is dan gisteren... duidt dit erop dat mijn eisprong eraan komt? van sensitest had ik een gisteren een vaag lijntje en vandaag helemaal geen tweede lijn... ik snap er niet veel meer van, kan iemand meekijken? dit is de test van clearblue (vandaag is het streepje dus iets donkerder dan gisteren)
Je hebt niet elke maand op dezelfde cyclusdag je eisprong. Heb je geen follikelmetingen gehad, omdat je zegt aan de Clomid te zijn? Ik gebruik ook Clomid. Had vorige ronde op dag 17 een posi ovulatietest en op dag 19 mijn eisprong. Deze ronde had ik op dag 14 en 15 een posi ovulatietest en is hij gistermorgen gesprongen. Nog even doortesten; dat ei komt er echt wel!
Zijn dat die testen die in zo'n test van Clearblue moeten en dat je dan een smiley krijgt? Want dat telt hij niet namelijk
nee ik krijg geen follikelmetingen, dat doen ze niet meer bij ons ziekenhuis zijn mijn gyn... ik vind het wel jammer, want met een follikelmeting heb je toch meer duidelijkheid. ik hoop ook dat mijn eisprong nog komt!!
Als je ze er uithaald om te zien naar de streepjes alleen als je een smiley hebt telt hij als positief Of had je wel een smiley op je test? Liefs
nee het was geen lachende smiley en ik heb ze niet eruit gehaald om de streepjes af te lezen... maar toen ik ze zo onder elkaar legde viel het me gewoon op dat het ene streepje duidelijker was dan het andere. Daarom vroeg ik me af of dit een teken is dat de eisprong eraan komt...
ik vind die testen niet positief. dat is toch alleen als de strepen de zelfde kleur hebben en dus even donker zijn.
Nee de testlijn moet donkerder zijn dan de controlelijn maar dat gaat voor deze testen niet op want dit zijn die digitale van cleaurblue met een smiley die alleen positief zijn met een smiley Liefs
Met clomid had ik vaak een latere eisprong op zijn vroegst op dag 14 en op zijn laatst op dag 21, dus kan altijd wat schommelen
mijn cyclussen met clomid schommelen ook nogal behoorlijk... zie banner. succes en bij twijfel even de gyn bellen