wil iemand meekijken? ovu testen....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Karina2006, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    vorige maand had ik met clomid 50 gr. mijn eisprong rond dag 14 van mijn cyclus (hier kwam ik achter dmd van een bloedonderzoek)

deze maand heb ik weer clomid 50 gr geslikt en vandaag is cyclusdag 14 maar ik heb een negatieve ovulatietest, kan het zijn dat mijn eisprong deze maand wat later komt?

het rare is dat ik twee verschillende ovulatietesten gebruik, van sensitest en nu ook van clearblue en op die van clearblue zie ik dat het lijntje vandaag donkerder is dan gisteren... duidt dit erop dat mijn eisprong eraan komt?

van sensitest had ik een gisteren een vaag lijntje en vandaag helemaal geen tweede lijn... ik snap er niet veel meer van, kan iemand meekijken? dit is de test van clearblue (vandaag is het streepje dus iets donkerder dan gisteren)

2. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog een keer de testen van clearblue

en dit zijn de testen van sensitest

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Je hebt niet elke maand op dezelfde cyclusdag je eisprong.

Heb je geen follikelmetingen gehad, omdat je zegt aan de Clomid te zijn?

Ik gebruik ook Clomid. Had vorige ronde op dag 17 een posi ovulatietest en op dag 19 mijn eisprong. Deze ronde had ik op dag 14 en 15 een posi ovulatietest en is hij gistermorgen gesprongen.

Nog even doortesten; dat ei komt er echt wel! :)

4. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Zijn dat die testen die in zo'n test van Clearblue moeten en dat je dan een smiley krijgt?
    Want dat telt hij niet namelijk

5. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dit zijn de testen met de smiley, wat telt er niet?

6. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik krijg geen follikelmetingen, dat doen ze niet meer bij ons ziekenhuis zijn mijn gyn... ik vind het wel jammer, want met een follikelmeting heb je toch meer duidelijkheid.

ik hoop ook dat mijn eisprong nog komt!! :)

7. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Als je ze er uithaald om te zien naar de streepjes alleen als je een smiley hebt telt hij als positief
    Of had je wel een smiley op je test?

Liefs

8. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee het was geen lachende smiley en ik heb ze niet eruit gehaald om de streepjes af te lezen... maar toen ik ze zo onder elkaar legde viel het me gewoon op dat het ene streepje duidelijker was dan het andere. Daarom vroeg ik me af of dit een teken is dat de eisprong eraan komt...

9. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    O zo nou in dat geval denk ik dat je gelijk hebt

Liefs

10. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    ik vind die testen niet positief. dat is toch alleen als de strepen de zelfde kleur hebben en dus even donker zijn.

11. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Nee de testlijn moet donkerder zijn dan de controlelijn maar dat gaat voor deze testen niet op want dit zijn die digitale van cleaurblue met een smiley die alleen positief zijn met een smiley

Liefs

12. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Met clomid had ik vaak een latere eisprong op zijn vroegst op dag 14 en op zijn laatst op dag 21, dus kan altijd wat schommelen;)

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    mijn cyclussen met clomid schommelen ook nogal behoorlijk... zie banner.
    succes en bij twijfel even de gyn bellen

Deel Deze Pagina