Hallo allemaal, Toch maar even een topic openen, want ik blijf maar aanmodderen... Onze jongste is nu 3 maanden en is nu een aantal weken aan het stoeien met de voedingen... Hij staat nu op 5x180+6 volgens zijn gewicht, maar meestal krijgen we dat er niet in. Het regelmatige patroon is nu dat hij ongeveer 100ml drinkt en daarna begint te huilen. Dat zijn nog de "goede flessen", want gister heeft hij bijvoorbeeld om 19u maar 35ml gedronken en slaapt dan tot 3.30... Dit alles is een beetje begonnen na een verkoudheid rond de 9/10 weken (hij kreeg daarna een dubbele oorontsteking, dus we dachten aanvankelijk dat het daaraan lag, maar dat is nu ook alweer 2,5 week geleden). Voor die tijd dronk hij alle flessen 150/5 leeg en vaak ook die van 180/6. Nu gaan niet meer alleen de flessen moeizaam, maar slaapt hij overdag ook steeds onrustiger, wat de situatie er nog niet echt beter maakt (want soms lijkt hij te vermoeid om te drinken). Heeft iemand hier nog tips voor ons? We hebben dingen als andere speen, warmer/kouder, voeden op wipstoeltje, in donker, in slaapzak, etc allemaal al geprobeerd en weten het eigenlijk niet zo goed meer... alle tips zijn dus welkom
Wat vervelend! Misschien even tijdelijk vaker kleinere beetjes aanbieden? Is hij nog steeds verkouden? Of heeft hij misschien toch nog last van z'n oortjes? Krijgt hij misschien tandjes (hier heb ik namelijk nu al witte plekjes ontdekt :S)? Ik roep maar wat hoor
Ja ik probeer inderdaad tussendoor wel eens wat, maar altijd hetzelfde liedje een beetje... Vandaag is hij voor het eerst naar de creche, misschien lukt het ze daar wel, haha! Zn oren moeten haast wel goed zijn, hij heeft antibiotica gehad daarvoor, maar zou ik inderdaad ook nog eens kunnen laten checken voor de zekerheid... En ik zal eens kijken naar tandjes... nog niet aan gedacht omdat die bij de oudste pas bij 6 maanden ofzo kwamen! Maar het zou natuurlijk kunnen he...
Zoals hierboven ook gezegd wordt, heeft hij nog wel de juiste speen? Als het hem teveel moeite kost, zal hij inderdaad snel moe worden engaan huilen. Wellicht een groter speentje proberen?