hallo Ilja ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! ik wilde even weten of yessin genoegkrijgt op een dag 7.00-7.30 fles 210 cc water + 7 scheppen 10.00 fruithap (1 potje 8 maanden) 12.30 2 sneetjes brood zonder korst met fruit 15.00 liga met sap 17.30-18.00 groente hap (potje 8 maanden of zelf gekookt) 19.30 papfles 210cc water 7 scheppen+3 scheppen bambixpap is dit zo voldoende? hij huilt niet tussendoor ofzomaar wilde t toch effe checken ook heb ik nog een vraag hij wil sinds 4 weken niet meer in de box liggen ... we hebben de box al verplaatst naar meer licht ... dat leek wat te helpen maar sinds een tijdje is t weer pet zodra we hem erin leggen is t huilen ! bij opa en oma ligt hij gewoon lekker in de box te spelen en kan hij zich lang zelf vermaken .... weet jij wat het kan zijn?
Bij het schema kan je misschien wat meer sap aanbieden. Wat betreft de box....misschien wil hij gewoon niet liggen. Ilja
ja ik geef hem ook meer sap tussendoor over de hele dag drinkt hij 2 tuitbekers leeg ja dat zou idd kunnen maar bij opa en oma vind hij t allemaal prima .... dat vind ik zoc raar en hij kan wel zitten maar als hij effe afgeleid is dan kukkelt hij zo om ...ben bang dat hij zich pijn doet hij heeft t evenwicht nog nietn helemaal