Temperatuur DPO 12 nog hoog, wanneer testen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pimpelmeesje, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    #1 Pimpelmeesje, 17 jan 2016
    Laatst bewerkt: 17 jan 2016
    Hoi!

Ik heb deze maand tot nu toe geen daling in temperatuur gehad, op 1 dipje na op DPO 10, dus ik ben heeel voorzichtig hoopvol... Ik heb vandaag en gister al getest (negatief) , maar nu bedacht ik me dat als dat dipje een innestellingsdip was, het ook niet erg waarschijnlijk zou zijn dat ik positief zou testen, toch? Wanneer zou de hoeveelheid hcg dan wel hoog genoeg zijn denken jullie?

Groetjes
    5a45b8 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Wil je je hele kaartje hier eens plaatsen??
    Dat beoordeelt makkelijker ;)
    En hoelang is je lf normaal dan?? Als hij normaal 14 dagen is dan is het niet vreemd om op 12 dpo nog een hoge temp te hebben.

3. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Oja, dat was ik nog van plan :p hij staat er nu bij.

Mijn menstruatie begint niet echt op 1 dag, ik heb altijd eerst bruinverlies, dan oud bloed en dan zet t pas door. Mijn lf is ongeveer 14 dagen, maar de enige andere keer dat ik tot het eind heb getemperatuurd begon de daling op DPO 10..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Ok duidelijk kaartje.
    De dip op 10 dpo kan een innesteling zijn, maar wel laat dan ;).
    Ik had een posi test 2 dagen na mijn vermeende innesteling.

Maar je lf is dus normaal 14 dagen, dan zegt een hoge temp op 12 dpo nog niks.
    Ik heb een lf van 10-11 dagen en vaak zakte hij 1-2 dagen daarvoor al iets. Maar heb ook wel gehad dat mijn temp pas zakte op de dag vd ongi zelf.

Wat ik bedoel te zeggen is dat het dus niet altijd hetzelfde hoeft te gaan ;).
    Ik zou gewoon ff afwachten en over 2 dagen nogmaals testen als je temp dan nog hoog is.

5. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Oké, super bedankt voor je antwoord :) ik had verwacht dat het zakken hetzelfde zou gaan... Toch maar weer afwachten dan.

Deel Deze Pagina