Een hele goede morgen Gister heb ik ook een topic geopent onder de naam zwanger? Ik kon me toch niet weerhouden van een test doen 1 dag voor nod. Dus heb ik net die goedkope 2 voor 5 test gedaan van de kruitvat en die geeft een heel licht 2e streepje aan. Terwijl ik maandag ook al een test had gedaan alleen dan smiddags en daar zag je echt helemaal niks bij het 2e streepje.. Ben ik zwanger denken jullie? Of licht het aan de rode bietjes die ik gister op heb
Ik had een dag voor de NOD ook al een licht streepje, met dezelfde test. Ik heb vier dagen daarna nog een keer getest en toen was ik heel duidelijk zwanger! Ik zou gewoon nog even een paar dagen wachten, en het licht vast niet aan de rode bietjes
De kruidvat test van 2 voor 5 euro geeft volgens mij nooit indrooglijntjes, dus ik zou zeggen gefeliciteerd! Het is nog heel vroeg dus ik zou over twee dagen nog eens testen, dan zou je een duidelijke lijn moeten hebben. Succes!
gefeliciteerd een streep is een streep maar ik zou hem over een paar dagen nog is doen gewoon voor je zelf dan weet je het zeker en dan moet die duidelijker zijn gr patricia
Jup! na 8 testen waarvan de laatste 3 digitaal allemaal zwanger haha Ben er erg blij mee en ben ook erg onzeker dat er wat mis kan gaan
ik moet volgende week ong worden, maar kan ik nu al testen is dat mogelijk? want ik heb namelijk voor het eerst zwangerschapsymtomen
Kan het me heel goed voorstellen! Heb voor de 2e keer allerlei kwaaltjes die bij zwanger zijn horen... De eerste keer had ik ze tijdens mijn zwangerschap van mijn dochter die volgende maand alweer 5 jaar word! Morgen heb een echo om te kijken wat er aan de hand is en of daadwerkelijk zwanger ben, gezien mijn klachten maar steeds een negatieve test