Onzeker over testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by elis, Mar 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elis

elis Lid

Feb 9, 2010
    14
    0
    0
    Hoi allemaal!

Hoop hier een beetje steun te krijgen.. Want ik weet het niet meer! Donderdag is mijn NOD dag, maar ik wordt ook weleens 2 dagen eerder al ongesteld, beetje onregelmatig dus. Nu heb ik gister een clear blue + test gedaan en er kwam een heeeel klein dun streepje! Ik dacht nou streep = streep.. Maar toen las ik hier vanalles over pennestreepjes enzo ( het streepje stond er overigens binnen de 5 minuten) Daarna nog 2 testen gedaan ( ik weet het erg stom.. Vooral omdat het 'smiddags was.. ) Maar goed allebei negatief. Vanochtend weer een cb + gedaan en het streepje was dikker! Vanmiddag uit mijn werk maar weer een test gedaan.. KV 2 voor 5 en er stond echt een duidelijke dikke streep! Maar ik durf het gewoon niet te geloven.... Kan het nu ook zijn dat ik toch donderdag gewoon ongesteld word?

Groetjesss!!

2. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    het is echt moeilijk te zeggen soms

ik heb in januari een posi test gehad en de dagen erna negatief ook 3 dgn voor nod getest... ha zei dat het vmk was...
    het was een dun streepje heb hem nog steeds het is vd kruidvat 2 voor 5 euro.

misschien kunje bloed laten prikken
    maar als je meer duidelijke testen hebt dan is het vrij zeker positief

ik had vandaag een test gedaan van eige merk van de drogist
    en er kwam ook een dun streepje...pff en had al gedronken en was met middag urine dus ik ben ok onzeker

maar meid ga ff bloedprikken dan is het 100 procent zeker
    zet anders ff een foto van de test erop

3. elis

elis Lid

Feb 9, 2010
    14
    0
    0
    Ja maar ik weet niet of de huisarts al iets gaat doen als je NOD nog moet komen.. Ik maak mezelf ook veel te gek! Maar dat herken je dan waarschijnlijk wel.. Leuk is dat hé als er zo'n heel dun streepje staat.. Maar nu heb ik er dus daarna al 2 gedaan die echt dik waren dus ja ik ben alleen gewoon bang om het te geloven denk ik. Want heb heel erg het gevoel ongesteld te worden!
    Bedankt voor je snelle reactie iig! Geeft een goed gevoel als je niet de enige ben hé..
    Jij ook succes! hoop voor je dat het posietief blijft!
    Foto heb ik geprobeerd maar ons fototoestel is leeg! Zal het morgen eens proberen.

4. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Zou gewoon ff wachten tot je nod komt. Is ook zo veilig, want als je van te voren test en het is een positieve test kan het ook nog wel eens mis gaan, normaal zou je denken dat je ongesteld werd, maar dat is dan niet zo.
    Het is ook heel verleidelijk om eerder te testen, maar zou gewoon wachten op je nod :D

5. leyshena

leyshena Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland

ik denk bij jou dat het wel goed zit je testen worden idd dikker en mijn vmk was ie 1 keer positief en daarna niet meer

ik kijk uit naar de foto:D

6. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Als het streepje duidelijk is en dikker als de vorige keer, dan denk ik toch echt dat je gewoon zwanger bent!

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Aangezien de CB duidelijker is geworden en de KV 2 voor 5 euro ook een duidelijke streep liet zien ben je gewoon zwanger hoor!

En het gevoel dat je ongi gaat worden hoort ook bij een zwangerschap! :)

GEFELICITEERD :D:D

8. elis

elis Lid

Feb 9, 2010
    14
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Voel me er al stuk zekerder door! We gaan vrijdagavond samen testen dus ik hoop dat het snel zover is! Word gewoon onzeker door mijn gevoel om toch ongesteld te worden.. Voelt echt hetzelfde! Alleen nu wat minder kramp.
    Iig allemaal erg bedankt voor de reacties!

9. liana23

liana23 Lid

Mar 17, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik zit ook met een vraagje, ik heb net een zwangerschapstest gedaan en in de schaduw zie ik een heel licht streepje maar als ik in de zon hou dan zie ik hem niet. Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden. Betekend dit dat ik zwanger ben of niet(ik bedoel met de test).

Groetjes Liana

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ìk denk het niet. Een schaduwlijntje is vaak negatief! Het lijntje moet echt een kleur hebben (blauw of roze/paars).

Over een paar dagen nog eens proberen!
    Overigens als je voor je NOD wilt testen, kan je het beter met de eerste ochtendurine doen en niet in de middag. In de ochtend is je urine wat meer geconcentreerd.

11. liana23

liana23 Lid

Mar 17, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht nu een paar dagjes met een andere test te doen en dan wachten we wel weer af :D

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ AstridDi: Liana23 heeft trouwens met de veelbesproken Predictor getest....Ik durf daar dus geen mening over te geven.

13. elis

elis Lid

Feb 9, 2010
    14
    0
    0
    We konden het niet meer houden, dus de digitale test van CB gedaan: Zwangerrrr!! :D

14. daatje

daatje Actief lid

Jan 28, 2010
    248
    0
    0
    @elis Gefeliciteerd

Liefs

15. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Elis gefeliciteer meis!!!
    Geniet er van!!!

16. liana23

liana23 Lid

Mar 17, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee meid,

Van harte gefeliciteerd

17. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Dat wist ik niet, maar dan helemaal zeg ik negatief ;)

Share This Page