Hoi dames misschien kunnen jullie me helpen ik ben al een tijdje niet lekker en heb vorige week een test gedaan was helemaal wit nu heb ik gisteren voor de zekerheid een Etos test gedaan zo'n goedkope dat je druppels er in moet doen nu kwam er binnen de aflees tijd een heel licht lijntje maar ik ben aan de pil nou moet ik wel eerlijk zijn dat ik hem al een paar keer vergeten ben en ook aan de antibiotica heb gezetten nu deed ik daarna een kv test 2 v5 maar volgens mij is daar niet echt wat op te zien hebben jullie ervaring
Heb je een foto? De kv is wel gevoelig, gevoeliger dan de etod, dus daar had ik dan ook wel iets lichts op verwacht eigenlijk.
Nee heb geen foto en heb ze ook al weg gegooit het kan bij lv dat ik te veel gedronken had en te snel weer ging testen omdat ik best over dondert was had niet verwacht dat er toch wat ging staan dus maandag nog maar is testen en kijken wat doe dan zegt
Dan kan je idd beter opnieuw testen. Ik zal duimen dat hij negatief is en dan een volgende keer maar extra voorbehoedsmiddelen gebruiken als het met de pil niet zo goed lukt
Nee nog niet getest ga ik morgenochtend doen dan moet die donkerder zijn anders weet ik dat het niet zo is