Onzeker over testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cp92, 23 mrt 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cp92

Cp92 Lid

18 nov 2021
    14
    4
    3
    Vrouw
    Goedemiddag lieve mensen,

Ik hoop dat jullie even met mij mee willen kijken en mij hopelijk wat geruststelling kunnen bieden.. 2.5 jaar geleden ben ik moeder geworden van een zoontje middels iui, het heeft toen 2 jaar geduurd voordat ik zwanger werd. Nu hebben mijn man en ik in december besloten het weer te proberen en heb ik afgelopen maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Ik had een positieve ovulatie test op 8 maart en op 9 maart was deze alweer negatief. Ik heb voor mijn zoontje een biochemische zwangerschap gehad en samen met het feit dat het zolang heeft geduurd zwanger te worden de eerste keer maakt dat ik enorme onzekerheid, angst en test drang ervaar. Ik heb op dag 8/9 al licht positief getest en ben vervolgens elke dag gaan testen.. ik weet dat het een beetje obsessief is maar kan het gewoon niet loslaten‍ nu zit ik mij zelf gek te maken of mijn testen wel goed oplopen.. ook heb ik een CB gedaan en die gaf gisteren 1-2 weken aan(4weken) zwangerschap, bij mijn zoontje was dit al 2-3 weken.. sorry enorm lang verhaal maar ik krijg maar geen rust in m’n lichaam en hoofd.. zouden jullie eens mee willen kijken met mijn testen?

Alvast bedankt!

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Prachtige oploop en CB 1-2 weken is ook een prima uitslag voor je termijn.
    Per zwangerschap kan de hoeveelheid HCG anders zijn (ik heb bij beide zwangerschappen opvolging hcg met bloedonderzoek gehad en zat een groot verschil in!), dus vergelijken heeft geen zin.
    Ik vind dit er goed uit zien, gefeliciteerd!

3. Cp92

Cp92 Lid

18 nov 2021
    14
    4
    3
    Vrouw

Heel erg bedankt! Je hebt ook gelijk, maar het is zo’n onhoudbare angst die het zo overheerst.. Echt heel lastig! Had jij ook last van je onderrug en het idee dat je menstrueren moest toen je zwanger was?

4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Op 8 maart een positieve ovulatietest betekent eisprong op 9 maart. Dan ben je vandaag 14dpo. Ziet er volgens mij allemaal goed uit, gefeliciteerd!

Cp92 vindt dit leuk.
  5. Cp92

Cp92 Lid

18 nov 2021
    14
    4
    3
    Vrouw
    Dankjewel voor je berichtje ik probeer er maar op te vertrouwen dat het goed is, soms wat lastig met hoe het de eerste keer is gegaan..

6. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Ik snap het helemaal na 7 jaar fertiliteitstraject en 3 miskramen...
    Het is echt uitzitten tot de 1e echo (en bij mij tot 14 weken).
    Nee, dat had ik niet maar ik heb nooit menstruatieklachten en bij beide doorgaande zwangerschappen tot 6 weken ook geen symptomen. Ook dat zegt helemaal niks...

Cp92 vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    En kan zelfs nog 1 dagje korter zijn met een eisprong op 10 maart.

De testen zien er prima uit hoor TS. Gefeliciteerd!

Cp92 vindt dit leuk.
  8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Ik vind de testen er goed uit zien! Mooie oploop steeds. Gefeliciteerd!

Cp92 vindt dit leuk.
  9. leonie89

leonie89 Lid

27 mei 2022
    7
    13
    3
    Vrouw
    Ziet er super uit! Gefeliciteerd!!!

Cp92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina