Goedemorgen! Deze maand kom ik er even niet uit vorige week een positieve ovulatietest, maar mijn temperatuur bleef laag en daald alleen nog maar.. ben van 36,6 nu met 4 dagen naar 36,3 gegaan, dacht test maar even door en gister lijkt weer positief of zie ik het nu verkeerd??
Welke cyclus dag ben je nu? Voor zover lijkt alleen 19e positief de rest allemaal negatief. De strepen moeten allebei even donker of de test streep nog donkerder dan de controle streep.
Ik zit op cd 17 (dag 24) van mijn cyclus.. die is 31 dagen, maar de temp daalt ipv steigt dus ik ben bang dat het eitje dan niet gesprongen is...
Ik kijk even mee, Vrijdag/zat positieve ovu test, slijmverlies kwam over een met vruchtbaar. Maar hier ook temp die niet stijgt en men ovulate test blijft nu zo ligt tot minimaal streepje Vr en zat was pas syclus dag 9 en 10. Maar nu dag 14 en echt negatieve ovu test en normaal rond dag 13 eisprong. Snap er helemaal niks van
Niet mijn voorkeur. Rectaal blijft echt het meest betrouwbaar (maar dat is een andere discussie ) Hopelijk komt je ei snel.
Ik ben momenteel dubbel aan het tempen. Gewoon om te vergelijken. Ik tempte altijd vaginaal, nu nog steeds, maar ik hou mijn temp ook bij met mijn smartwatch en ik zie wel degelijk grote verschillen! Vanochtend kreeg ik op de normale manier 36.5 maar mijn smartwatch gaf 35.8 aan. Ik hou dus voor mijn kaartjes de vaginale methode aan. Smartwatch is gewoon niet betrouwbaar en ik weet ook niet zo goed wat er dan precies gemeten wordt. Als ik jou was, ging ik toch anders meten!
Toen ik er aan begon heb ik ze gelijk tijdig gedaan om te vergelijken en bij mij scheelt het amper of niet, en is de maanden ik een eisprong heb die ook via smartwatch prima te vinden naast ik ovulatie testen doe en mijn afscheiding in de gaten hou