Even advies nodig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Eef92, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Ik heb even advies nodig. Hieronder staat mijn temp kaartje. Even ter verduidelijking, ik heb voor deze ronde een reset gehad met ontzettend veel hormonen, omdat mijn menstruatie uitbleef. Hiervoor ook getempt.

Ik vind mijn kaartje tot gisteren heel raar. Pieken, hoge temperatuur. Zoals je kan zien bloed ik nu 4 dagen, alleen met afvegen. Sinds gister is mijn temperatuur zoals die voor mijn reset was.

Eigenlijk denk ik dat ik nu weer ongesteld ben, alleen krijg ik dat niet in FF. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Jammer dat er niemand reageert..:(

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind het vreemd dat FF er geen nieuw kaartje van maakt want het lijkt er wel erg op dat je in een nieuwe cyclus zit.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wat voor een hormonen heb je gehad en wanneer?
    Dat verklaard namelijk waarschijnlijk die hoge temperatuur.
    Als je er dan mee ophoud met ze te gebruiken zakt jouw temperatuur weer naar "normaal" en start inderdaad jouw nieuwe cyclus.

Je kunt bij fertility friend bij data split a card doen, dat zou het probleem moeten oplossen.

5. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Ik ben gestopt voor dit kaartje. Heb een zware pil gehad en vanaf dag 14 extra oestrogeen moeten slikken. 2 maanden lang. Die hoge temp is denk ik dat het uit mijn lichaam gaat.
    Hoe split ik de kaart dan? Ik kan dit nergens vinden. Het is denk ik echt een nieuwe cyclus.

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Als je op data klikt zie je split a chart.

Zie screenshot, is wel via de site. App heb ik geen idee van nooit gebruikt.

Bijgevoegde bestanden:

7. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Op de app is het anders, maar heb het gevonden dmv een oud topic hier op ZP!

Bedankt voor het meedenken dames

Dit topic mag gesloten worden:)

Deel Deze Pagina