Dag meiden, Ik heb vanmorgen getest met de kruidvat 2 voor 5 euro. De controlestreep verscheen meteen, maar geen teststreepje. Dus ik dacht, niet zwanger. Ik zat nog ff goed onder de lamp te kijken en toen liet ik dat ding op het aanrecht vallen Toen ik hem weer oppakte verscheen er een soort roze vlek, die van rechts naar links ging en verscheen er ook een heel licht 2e streepje. Ik heb niet op de klok gekeken toen ik ging testen, maar volgens mij is dit 2e streepje wel binnen de 5 minuten verschenen. Hooguit 10 minuten. Is dit nou een positieve test of komt het doordat ik hem liet vallen? Had dat 2e streepje niet direct en tegelijk met die controlestreep moeten komen? Hopelijk weet iemand het antwoord.
Als je net zwanger bent kan het even duren voor de 2e streep komt. Ik zou er voor de zekerheid nog 1test doen maar het lijkt me wel een positieve test.
Kruidvat 2 voor 5 geeft normaal nooit vals positief, maar zou omdat je het niet vertrouwt nog eentje doen Liefs daantje
ik zou er ook nog eentje doen, ze geven idd niet vals posi, maar als je in mijn album kijkt zie je ook een kv test met 3 dagen overtijd, en die was toch wel heel duidelijk.
Bij mij is die echt heel licht, maar toch goed te zien. Mijn man zag hem ook. Ik vind het ook wel vreemd hoor, met al 3 dagen overtijd. Dan had ie toch duidelijker moeten zijn? Word hier echt gek van! Helaas heb ik geen testen meer. Misschien vanmiddag na m'n werk maar weer even halen.
Als het goed is was gister pas je nod zoals ik voor je had uitgerekend in een ander topic, dus heb hele goede hoop
Jaaaa Daantje, daar werd ik ook heel blij van Ik ga maar eens proberen m'n banner aan te passen, en dan toch vanmiddag om 17u ff langs het Kruidvat. Ooooo ik kan me nu echt niet meer op m'n werk concentreren.
Zeker spannend! Maar durf nog niet blij te zijn. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 2 dagen overtijd en was toen overduidelijk positief. En dat verscheen ook echt binnen 1 seconde. Helaas werd dit een miskraam. Nu was het zo'n superlicht streepje. En ik vond het toch wat vreemd dat dat 2e streepje kwam nadat ik die test had laten vallen. Aaaaaahhhhh!
Ik testte voor het eerst met een kruidvat test en na een half uur staren zag ik echt een heel licht streepje....Was bijna niet te zien. En nu zijn ze hartstikke positief! Ik zou het als ik jou was lekker proberen!
Hi Elie, Ik hoop zo dat dat bij mij ook het geval is! Die eerste test die je deed, was dat ver voor je NOD?
Dat durf ik niet te zeggen... De eerste ronde na het stoppen met de pil toen was ik zwanger, dat werd een vmk geworden en de 2e ronde was het gelijk weer raak! Toen ik ervan overtuigd was dat ik zwanger was ben ik gewoon na een dag of 30 om de twee dagen gaan testen en na een test of 4 werd tie positief! Volhouden! Een streepje is een streepje! Ik duim voor je!
Vanmorgen getest, vet positief. Geen twijfel mogelijk, een hele dikke roze streep. Wij helemaal blij natuurlijk. Een uur later... bloedverlies. Nu weet ik het ff niet meer hoor. Ben bang dat ik een vmk heb.
oh meid.. is t veel bloedverlies? ik zi dat je 2 eitjes had in je eigen cyclus.. dan kan het natuurlijk dat 1 wel bevrucht is en 1 niet.. dan komt er 1 los met bloedverlies en de ander blijft dan lekker zitten.. misschien ff je gyn bellen...
Echt veel is het niet. Vanmorgen met afvegen was het best veel. Zat ook een stolsel tussen. Maar nu bijna niets meer. Echt heel weinig. Wel hele erge menstruatiekrampen. Zou ik dan misschien 1 vruchtje hebben verloren of aan het verliezen zijn? Ik denk dat ik morgenochtend maar naar het fertiliteitsspreekuur ga. Daar ben ik toch onder behandeling ivm de IUI. Vraag me wel af of ze dan iets kunnen zien. Want ik ben pas 4 weken ofzo.