Het is dan toch te vroeg om te kijken denk ik.. Bij 4 weken is niks te zien en bij 5 weken slechts een vruchtzak.. Wel kun je hcg laten prikken en 2 dagen later weer en kijken of het verdubbelt of juist daalt. Als het niet veel bloed is kam het nog een innestelingsbloeding zijn, dat is vaker rond die tijd volgens de gyn, of een pseudo menstruatie ( je lichaam denkt nog dat je ongi moet worden, veel vrouwen hebben dit hun hele zw lang op dagen dat ze normaal ongi moesten worden) of eentje heeft het niet gered Sterkte meid, hopelijk zit alles goed Liefs daantje
hé meis, heb je een knalpositieve test, gebeurt er dit. Ik zou morgen maar even naar dat spreekuur gaan als dat kan. Sterkte, duimen dat het goed gaat.
Heb m'n banner toch maar aangepast. Ik had tenslotte een positieve test. Nu maar afwachten wat dat bloedverlies voor gevolgen heeft. Denk idd dat ze morgen niks kunnen zien. Dat hcg prikken is wel een goed idee. Bah, heb hier zo'n rotgevoel over. Vanmorgen waren we nog zo blij.
ze kunnen wel een zwangerschapsring zien maar t zegt idd niet veel over een vruchtje dat er wel of niet zit... ik zou t gewoon ff navragen.. als het nu stopt zou t heel goed kunnen zijn dat t goed zit..en dat t nog wat oud bloed is... t hoeft niet altijd mis te zijn he... heel veel sterkte en succes.. en die banner staat je prachtig..
Bij een vroege zwangerschap ( tussen 3 en 5 weken ) kan men zien of er iets in de eileiders zitten of in de baarmoeder. Men kan dan ook zien of er een goede vruchtzak ontwikkeling is. (vorm ,grootte,...) Dit kan je laten checken...
Ik heb even gebeld met iemand van de fertiliteitspoli. Maar ze zegt dat ze nu niks kan doen, omdat er op een echo nog niets te zien is. Ik moet afwachten of de bloeding doorzet. Tot nu toe zet het nog niet echt door. Het is steeds heel weinig.
bij 3 weken is het vruchtje misschien nét ingenesteld en kan er nog niks te zien zijn. ik heb een echo bij 4,0 weken gehad en er was nog geen stipje te zien, ook geen zwangerschapsring. ( boven een HCG van 1000 móet er pas wat te zien zijn) bij 5,0 weken was alleen een zwangerschapsring zichtbaar, en vorige week bij 6,0 weken een zwangerschapsring + dooier + vruchtje van 4 milimeter ik zou dus vragen om HCG te prikken meid, dan weten ze ook precies wanneer je HCG boven de 1000 zit zodat er wat op de echo te zien moet zijn, en of je HCG mooi stijgt bloed het nu nog steeds? en is het helder of oud bloed? hopelijk komt alles goed en is dit gewoon een pseudo ongesteldheid of nog wat innestelingsbloed een hele dikke knuffel van mij
Bloedverlies is al een paar uur zo goed als niets. Het was wel echt helderrood. Dus ik weet het niet! Heb wel zo'n menstruatiegevoel in m'n buik. Oooo kon je maar ff binnen kijken. Ik kan niks anders doen dan afwachten.
Ow...ik duim voor je! Vind het zo rot voor je! Ik hoop maar dat het goed komt! Ik duim met die andere meiden voor je mee!
Dag dames, Dit is inmiddels wat off-topic geworden, maar ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest. Maar ze kunnen niks! Een echo heeft geen zin, omdat daar nu nog niets op te zien is. Ook bloed prikken heeft geen zin omdat een stijging van je hcg niets zegt over het wel of niet intact zijn van de zwangerschap. Ik kan pas op 20 maart voor een echo komen. Het bloeden zet niet echt door. Sinds gistermiddag alleen nog wat bruine rotzooi en nu net wel weer iets rood. Ik heb geen krampen meer. Volgens de gyn komt het wel heel vaak voor, een bloeding in het begin van de zwangerschap. Zolang het niet echt doorzet is er dus nog hoop!
ik ga voor je duimen juudje.. meestal wordt bij een vroege mk de zwangerschaps test na de bloeding vager of negatief.. misschien kun je voor jezelf hier iets mee al zegt t ook niet altijd alles.. dikke knuff meis.. en sterkte de komende 1,5 wk.. zal slopend zijn..
Dat is wel waar ja...Ik heb ook een vmk gehad en de test was gelijk negatief...Misschien kun je inderdaad een test proberen...Heb je voor jezelf wat zekerheid.. sterkte..
Suc6 meid, afwachten is vreselijk, ik ken het nog van mezelf...maar zie m'n banner. Ook met helderrood bloedverlies kan het goed komen