indrooglijntje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zomaar, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik heb even een vraag.... heb iets dom's dom's dom's gedaan! Ik voel voor de eerste keer in 5 rondes niets tot nouwelijks iets dus.......

Heb vanmorgen vroeg een test van de kruidvat gedaan, veel te vroeg ik weet het... maar het toeval wil dat ik te laat dus na 10 minuten op de test heb gekeken nu staat er een heel vaag lijntje. Dus mij vraag aan jullie is wie heeft er een test gedaan die negatief was en later b.v een indrooglijntje liet zien? Kan niet opnieuw testen want het is uiteraard eigenlijk nog te vroeg om te testen en heb geen ochtendurine meer...

Help :(

liefs onzekere zomaar

2. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    ik zou even wachten tot na je nod en dan weer een test er tegen aan weet niet of dat kan een indrooglijntje heb er geen ervaring mee succes met wachten ik duim voor je dat je dan wel een goeie test heb met een nog betere uitslag natuurlijk veel liefs jessejaime

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Zomaar: Ben echt benieuwd naar de reacties. Duim voor je! Suc6!

Groetjes Marjo

4. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hey,

Mij mij kwam er binnen een minuut al een heel vaag streepje. Deze bleef licht, maar na verloop van tijd werd ie donkerder en duidelijker. Het is nu een week geleden en hij staat er nog steeds. Ik denk gewoon dat je de gebruiksaanwijzing aan moet houden en binnen 10 minuten moet kijken. Anders doe er er toch nog een? Het hoeft bij die Kruidvat-testen niet met ochtendurine, heb ik ook niet gedaan.

Liefs

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    aaaah kan mezelf wel voor mijn kop slaan waarom heb ik niet eerder gekeken... GRRRR nu zit ik met onzekerheid!

Iemand last gehad van indrooglijntjes?

P.s dank je wel lieve meiden!

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Maar ik verwacht dat als het daadwerkelijk een "positief" lijntje zou zijn dat hij zonder ochtendurine toch niets aan zou geven is ook nog 3 dagen voor NOD, drink ook erg veel namelijk... Ik had vanmorgen zo'n haast met het kindje van mijn partner dat ik de test vergeten was :cry:
    Pfffff wat een gedoe (maar heb het zelf gedaan natuurlijk ;) )

liefs zomaar

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Neem jezelf niks kwalijk meid!

Probeer ut over een paar dagen nog eens!

Groetjes en suc6!

8. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ha, je kunt dan beter nog eens testen. Ik heb de test in mijn foto-album gezet, maar de foto is met mijn mobiel genomen, en niet zo duidelijk helaas.

Bij mij is het waarschijnlijk ook niks, (zie forum "hoe betrouwbaar is Kruidvast test) Ik wacht namelijk nog op de 2e uitslag van mijn bloedonderzoek. 1e keer was HCG hormoon 18 IU en nu afwachten of het gestegen is....

Zomaar, gewoon nog even een keertje testen hoor! Succes!

Liefs

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Spannend meid! Duim voor je!

Groetjes Marjo :)

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Idd niet zo'n duidelijke foto.... maar zover als ik kan zien is mijn streepje ongeveer vergelijkbaar met die van jouw! Nou idd word wel weer spannend! Heb eerder een + test van kruidvat gehad was iets beter zichtbaar dan dit streepje maar was helaas een MK geworden...

Allemaal heel veel succes!

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Je mag gewoon niet aflezen na 10 minuten dus ik zou hem gewoon weggooien en afw8en tot morgen of wanneer je weer wilt testen, er is niks mis met kruidvat testen, als je de gebruiksaanwijzing opvolgt en voor je nod testen is ook niet zo slim, zie mijn reactie in het topic over kruidvat testen ;)
    Ik heb zelf indrogingslijntjes bij clearblue testen gehad en was toen niet zwanger ;)

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik weet het ik ga ook gewoon nergens van uit....
    Ga nu netjes proberen te wachten tot zondag ;)

liefs z

13. Niet meer actief

succes meid!

Ik wacht met je mee!

Dikke kus Swiggy

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik snap het testen voor je NOD en later de test aflezen dan hoort eigenlijk niet zo. Das toch zonde van je test eigenlijk?
    Beter op of na je NOD testen en precies zoals in de gebruiksaanwijzing staat, dan heb je ook niet de stress van nu ;)

15. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Zomaar ik wil geen roet in het eten gooien maar had dat ook bij een kruitvat test, doe over een paar dagen gewoon een andere test joh.
    Dat van mij was ook een indrogingslijntje.
    jennie72

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Of een test kopen die voor je NOD al positief kan aangeven zoals die van deze site of de eigen huismerk van de apotheek, daarmee kan je testen vanaf 4 dagen voor NOD.
    Bleek al meerdere malen hier op het forum te kloppen dat het kan 4 dagen voor NOD, ik ben er eentje van ;)

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik krijg dat bijna altijd bij een kruitvat test, deze krijgen echt een indroog lijntje.

18. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    testen van hier zijn idd goed en kunnen zoals mamalieske ook zegt voor je nod gedaan worden heb ik ook gedaan en paar dagen daarna met test van supermarkt (huismerk) en ook positief
    succes meid

Deel Deze Pagina