Herkenbare sumptomen? Innesteling of..? Zwanger of..?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Olyfje, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Hey lieve meiden,

Zit met het volgende en vraag me af of jullie het herkennen..?

Op 14 januari heb ik 's middags wat rozig bloed verloren.
    (Dit had nog niets te maken met mijn ongesteldheid want die valt altijd in/ rond de laatste week van de maand).
    Misschien lag het ook aan het feit dat ik op de fiets een stukje gereden heb, het zadel zat los en misschien dat ik daardoor wel iets vanbinnen heb opengemaakt..? Mijn vagina was ook wel wat gevoelig,..
    Dacht eerst dat het hieraan zou kunnen liggen totdat er door mij heen ging dat het misschien een innesteling zou kunnen zijn..?

Nu ben ik op 19 januari wat licht rozig, slijmerig drap verloren, geen vers bloed. 's Ochtends wat bij het afvegen en een klein beetje op mijn inlegkruisje. Mijn baarmoeder en onderbuik waren wat kramperig.

Dinsdag 20 januari was ongeveer het hetzelfde, bahalve dat ik niets aantrof tijdens het afvegen..

Woensdag 21, donderdag 22, vrijdag 23 januari niets en de daaropvolgende dagen ook niet...?

Normaal gesproken wordt ik rond de 22e van de maand ongesteld maar dan ook vreselijk pijnlijk ongesteld! Had zelfs zo een pijn dat ik hiervoor naar de gyneaucoloog ben gegaan maar die heeft niets kunnen vinden, gelukkig. De pijn bleef wel maar er was niets aan de hand voorzover zij kon zien..

Ik weet niet zo goed wat ik met bovenstaand verhaal aanmoet, een test kopen daar heb ik helaas geen geld voor, afwachten dat eet me lichtelijk op hahaha.. Letterlijk en figuurlijk want ben erg hongerig momenteel hahahaha...

Daarnaast heb ik regelmatig, zeer groot gedeelte van de dag, dat mijn baarmoeder kramperig en een soort warme tintelingen (misschien het groter worden van?) aanvoelt. En een soort (lichte) steekjes aan de rechterkant van mijn baarmoeder, onderbuik..
    Mijn borsten zijn errug gevoelig en errug groot, de tepelhof is megagroot (vergeleken met normaal) en op mijn borsten zie je mijn aderen zeer goed lopen, normaal ook wel wat maar niet zo extreem als nu..
    En ben extreem moe,

Ik heb nu al vaker gehad dat mijn lichaam me goed voor de gek hield omdat ik dolgraag een kindje wilde, maar na 3 miskramen had ik me er eindelijk onlangs bij neergelegd dat ik rustig zou afwachten...
    Ook omdat ik in februari naar een fertiliteitsarts moet om mijzelf te onderzoeken omdat ik al ruim 2 jaar actief bezig ben (om het zo maar te zeggen). En het enige resultaat dus miskramen zijn...

En nu dit weer,...Grr wordt je toch gek van... Leg je je er eindelijk bij neer, want voorheen was ik echt elke maand van slag als ik weer ongie werd.

Wat nu?

Moet ik die dagen toch als ongesteld rekenen of....?

Ben twijfelende om de huisarts te bellen om daar een test te doen maar ben erg bang dat ik weer verkeerd denk en dat ik niet zwanger ben... Heb momenteel al best aardig wat stress en voel me daarnaast ook weer heel erg rustig (voelt wel raar aan, alsof ik alles aankan en me geen zorgen hoef te maken, kan het gevoel niet exact uitleggen..)..
    Misschien dat het hieraan ligt? Heb wel is begrepen dat als je wat gestresst bent dat je ongesteld dan uitgesteld kan worden,..(of lichter is, maar dat weet ik niet zeker).

Nou dacht misschien herkennen jullie er iets van en kunnen jullie mij helpen en advies geven want ik weet het echt even niet meer!

Pfoeff zou me lichaam me weer voor de gek houden....

Alvast bedankt.

-Liefs Olyfje-

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Als je onzeker bent zou ik toch maar of een test kopen volgens mij zijn deze er al vanaf 5 euro of naar de huisarts gaan.
    Dan heb je zekerheid en een hoop gestress minder.

Succes

3. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Ben net naar deze site gegaan en heb de zwangerschapscalculator ingevuld. De innestelingsdag kwam uit op de 15e van januari...

Gezien dat mijn cyclus zo ongeveer 27 a 28 dagen is, komt dit op zich best redelijk overeen... Had 28 dagen ingevuld.

Heb 4 cyslussen moeten invullen in totaal en heb de 1e datum aangehouden van mijn laatste menstruatie in december 2008.
    (aangezien ik niet denk dat die van januari ook een ongesteldheid is geweest omdat het echt absoluut niet overeenkomt met de hoeveelheid bloed (sorry dames) en pijn die ik normaal gesproken heb!).

En toen kwam ik dus op bovenstaande info uit,...

Oh ik hoop het zo, of mijn lichaam heeft deze ronde weer gewonnen, je weet maar nooit!

Wilde het even met jullie delen.

-liefs Olyfje-

4. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Dag Susan,

Ik probeer deze week nog af te wachten, als het lukt, en anders ga ik uiterlijk van het weekend een test kopen.

Je hebt wel gelijk dat een test rond de 5 euro ligt, dacht aan 15 of 30 euro maar dat zijn natuurlijk 3 testen tegelijk,..

Dank je wel voor je antwoord!

Liefs.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He Loijfje,

Ik heb ergens op dit forum gelezen dat je bij de innesteling ook bloed kunt verliezen.
    Als je ei op de 15 e was kan het best de innesteling op de 20ste geweest zijn.
    Ik duim voor je.

Ben je ook lid van NOD februari, daar zitten alle meiden die in feb. hun NOD zouden moeten hebben hier kun je terecht met al je vragen en ideetjes. Ik zit er zelf ook, wel een leuk forum

6. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Hey Susan,

Mijn eisprong/ ovulatie was de 10e van januari en
    mijn innesteldag de 15e van januari.
    Althans volgens de berekeningen van de calculator nav mijn laatste ongesteldheid in december.

Kun je mij vertellen hoe ik op dat forum kan komen?
    Ken dat niet en lijkt me zeker interessant!

Dank je wel voor je antwoorden en ik hoop van je te horen Susan.

Veel sterkte met de babywens!

Ik weet hoe dat je in je greep kan houden, zeker als je het graag wilt, en iedereen om je heen 'zomaar' zwanger wordt en vaak niet eens inzien hoe gezegend ze hierdoor zijn!

liefs.

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Op de home pagina van deze site.
    staat onder het 1ste roze balkje NOD
    daar klik je op en dan feb NOD
    kun je gewoon schrijven net als hier.

Zie ik je daar weer.
    Je mag alleen op dit forum als je in feb. ongesteld moet worden. maar aangezien je het net bent geweest en nog niet weet of je zwanger bent kun je erop.

Tot zo zou ik zeggen

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Olijfje... ik heb een test van matcare gebruikt.. makkelijk via internet te bestellen en veel goedkoper dan de bekende merken..

http://www.zwangerschapstest.nu/specials.html

maar misschien vertel ik iets wat je al weet.. :D

9. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    GOED NIEUWS: ben zwanger...

Heb afgelopen maandag echo gehad, en ik kon mijn KLEINE, grote, WONDERTJE zien! Het was nog te vroeg om het hartje te horen maar volgende week weer een echo en dan hoop ik je te kunnen horen mijn lieve wondertje!

BEN DOLGELUKKIG!

Bloedtest helemaal in orde: HCG was 565, assistente zei dat dat errug hoog was, en dat het inderdaad nog pril is...

-Liefs een dolgelukkige aanstaande mammie in spe-

10. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    GEFELICIETEERD !

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    word ge toch blij van als ge zo iets leest :d

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hey gefeliciteerd, zeg maar tegen je kleintje, dat hij/zij zich heel goed vast moet houden .

13. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Dank je wel lieve meiden,..

Hihi moet zeggen dat ik echt tegen mijn grote kleine wondertje gezegd heb dat hij/ zij zich super,super,supergoed moest vasthouden anders wordt mama heel erg verdrietig!

Maar ik heb goede hoop (meer kan ik niet doen), volgende week hoop ik echt dat de gyneaucoloog mij verteld dat zij het hartje ziet kloppen,..

Pfoeff duurt best nog lang tot donderdag, maar tis gelukkig wel om 10 uur sochtends dat scheelt,..

Die kleine moet zich goed vasthouden en mammie in spe moet zich ontspannen, hahahaha

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Gefeliciteerd!

15. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Lieve meiden,

Heb afgelopen week de 2e echo gehad, alles gaat goed, hartje was te zien en te horen!

Ik was afgelopen donderdag 7 weken en 1 dagje ver!

Degene die de echo afnam vertelde me dat er nog maar 3 procent kans is dat het evt. mis kan gaan..
    Ik heb goede hoop!

Liefs mama in spe...

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    heolemaal toppie, op naar de 0 % kans.

Kleine houd je stevig vast en groei mar lekker door tot een gezonde spruit!

17. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Dank je wel lieve Alecia!

Ik hoop het zeker!

Ik hoop dat de ooievaar jou ook snel weet te vinden en dat 2009 ook jouw topjaar wordt!

En dat we ons saampjes mammie's in spe mogen noemen!

Succes en ontzettend veel sterkte lieverd!

Deel Deze Pagina