4 weken zwanger: pijnlijke steken! ongerust

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sabrinakenneth, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

ik ben 4 weken zwanger en heb sinds 4 dagen echt steken in m'n onderbuik
    ik zou zeggen bandenpijn zeker als ik het google, ook de afbeelding dan is het bandenpijn

want het gaan van de zijkant van m'n schaamlippen (liezen) zo langs m'n heuplijn omhoog, links en rechts. nooit in het midden en het zijn géén krampen maar steken.

deze steken komen alleen als ik een volle blaas ledig, mijn darmen ledig of plots opsta of uitrek om iets te nemen, anders niet.

maar als ik lees zeggen ze bandenpijn vanaf 20 weken... nooit 4 weken

wie weet waar het aan ligt?

ik heb nog nooit een zwangerschap meegemaakt en tot nu toe ook gelukkig geen bloed verloren. testen liepen erg mooi op.

mvg

2. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik zou zeggen groeien van je baarmoeder. Bandenpijn is de pijn die komt doordat je baarmoeder groot is en aan de spieren hangt dus dat is inderdaad nog niet van toepassing

3. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk toch echt bandenpijn ....ook nu is de bm flink aan het groeien ;) en kun je bandenpijn hebben hoor

4. Sabrinakenneth

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ok dank jullie.

ik weet uiteraard nog niet wat banden pijn is, maar ik heb ze als ik de omschrijving van bandenpijn lees.

of ik wordt (zoals nu ik dit typ) wakker van een zwaar pijnlijk gevoel in de buik en dat lijkt dan ineens wel erg op menstruatiepijnen. ik ga naar het toilet en moet even blijven zitten terwijl mijn darmen werken en rommelen en helaas heb ik dan alleen wind verlies en de kramp trekt weg :(

zou het ook lucht kunnen zijn die op m'n baarmoeder duwt en als reactie geeft de bm een kramp?

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij wel, ik lees dat wek eens hier.

Ik had daar heeeeel soms eens last van. Ook als ik moest plassen, dan voelde ik echt de bm zakken leek het wel....

6. Sabrinakenneth

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    dat zou kunnen dat voel ik nu nog niet omdat het nog zo vroeg ik maar voel wel dat er meer ruimte komt

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat je allemaal zegt is volkomen normaal.

Zo vroeg in de zwangerschap is het wel een soort bandenpijn aangezien je baarmoeder aan het groeien is (daar komt ook dat menstruatie gevoel vandaan). Baarmoeder groeit, drukt organen aan de kant, rekt spieren op en helaas dat voel je ;)

Rommelende darmen en lucht hoort er ook bij.
    Obstipatie is ook iets wat veel voorkomt.
    Eet gezond, veel vezels en drink daarbij ook echt voldoende.

1 tip...zoek niet op Google maar kom gewoon hier als je vragen hebt.
    Google is met een zwangerschap echt niet je beste vriend.

8. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

Sep 30, 2012
    559
    101
    43
    Ik heb dit ook bij beide zwangerschappen gehad.

Share This Page