onzeker over zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlekje1986, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

nou je gaat vast vandaag testen hahaha ik ben benieuwd!

2. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    wil eigenlijk nog een dag of 2 dagen wachten(als het lukt)ik zou vanaf morgen kunnen testen.als ik de verleiding niet kan weerstaan laat ik hier weten hoe de test was

3. Alita

Alita Niet meer actief

oh ik dacht die kan niet wachten hahahaha.....

Ik hou het in de gaten en succes!

4. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nog niet getest heb wel vanmorgen urine moeten afgeven bij de dokter ivm druk op mijn blaas(vanaf boven zeg maar)ze denken dat het een blaasontstekking is maar weet hoe dat voelt en dat is niet wat ik nou voel,moet om half 3 bellen voor de uitslag.misschien kijken ze wel naar meerdere dingen dus ik wacht eerst dat af anders kan ik altijd nog een testje doen bij mijn dochter heb ik ook s'middags getest en die was toen positief.dus nog maar verder afwachten

5. Alita

Alita Niet meer actief

hmm hadden zij niet gelijk een test kunn doen dan...had ik even aangekaart meid...

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Vlekje1986 ik denk dat ze alleen op blaasontsteking gaan testen als ze dat vermoeden. Ik denk niet dat ze ook zomaar een hcg test gaan doen.
    Tenzij je een vermoeden daarover hebt uitgesproken maar dan zou de assistente dat gelijk wel aangegeven hebben denk ik.

7. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze hebben gevraagd of ik ongesteld was en of het kan zijn dat ik zwanger kan zijn,heb gezegd ben niet ongesteld maar we zijn wel bezig om zwanger te worden

8. Alita

Alita Niet meer actief

hmm misschien testen ze het dan toch even!
    Bel anders even om te vragen?

9. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan de ha pas vanaf half 3 bellen omdat ze nou overleg hebben en huisbezoek dus vandaar

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik zou ook even alvast erachteraan bellen. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik heb in het verleden weleens bij de ha getest en toen moest ik dat zelf betalen. Ik neem aan dat als dat nu nog zo is, ze niet zomaar een test gaan doen die voor jouw eigen rekening dan is.

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    oh jammer..

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik had zelf een test gedaan s morgens hahahaha

13. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb de dokter gebeld en moet morgen nieuwe urine inleveren ze konden niet duidelijk iets zien van ontsteking ofzo,dus morgen ochtend als ik nog niet ongi ben zelf maar een test doen

14. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fbdb succes morgen bij de gyn.heb je al/nog een test gedaan of niet?

15. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb volgens predictor morgen mijn NOD en volgens deze site vandaag.... Net eenTest gedaan en negatief.
    Misschien te vroeg gedaan, maar ga maar van negatief uit :(
    Dacht twee dagen geleden dat ik ongi zou worden vanwege steken. Maar die zijn nu verdwenen....

Vlekje: vorige topic werd gesloten en was benieuwd hoe het met jou verlopen was. Zo kwam ik op dit topic terecht. Ik duim voor je!

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Succes met testen morgen!:)

17. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    @femmi het kan idd dat je te vroeg hebt getest hoop dat je als nog positief mag testen,hier nog steeds geen ongi ik ga morgenochtend testen als ik niet ongi ben,heb nog steeds geen krampen wat ik normaal heb voor mijn ongi dus ben benieuwd.
    wanneer ga jij weer testen als je nog niet ongi ben.

18. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    suc6 met testen morgen,ben benieuwd:D

19. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van plan om woensdag weer te testen. Ik weet dat dit al weer snel is misschien na een negatieve test, maar helaas ben ik niet het geduldige type, dus hoop dat ik dit het zelf kan volhouden tot woensdag en niet morgen al test.....
    Ben benieuwd naar jouw test van morgen!!!

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @vlekje:
    Ik krijg steeds meer ongi pijntjes, dus ik vrees het ergste... Ik heb er net al een potje om zitten janken, dus ik denk echt dat ik ongi word. :x

Deel Deze Pagina