net toch maar een test gedaan kon het niet laten weer negatief snap er niks meer van,ook nog steeds geen krampen er zit denk ik niks anders op dan wachten pffff
vervelend, soms blijft je ongi uit door stress spaning rond om het zwanger willen worden vertelde mij gyn ik was soms 2 weken overtijd en niet zwanger maar me lichaam houde me voor de gek. ik weet dat t moeilijk is maar het idee laten rusten doet soms wondere
ik ben er opzich niet veel mee bezig niet zoveel als met de eerste,nu weet je toch dat je zwanger kan worden(wil nog niet zeggen dat het ook lukt)als ik dinsdag nog niet ongi ben doe ik denk nog een test en dan zien we wel weer.
klinkt miss stom maar het is meestal in je onderbewust zijn.. t knaagt toch aan je! verspil niet te veel testen en wacht gewoon rustig af succes meid
heb de testen van kruidvat 2v5 euro dus is niet zo heel duur,zat net even terug te kijken en zag dat ik bij mijn dochter ook pas na een week overtijd positesten(had er toen helemaal geen erg in doordat we op vakantie waren)en dat is dinsdag dus dan nog is hij dan weer negatief dan wachten we rustig af
Hey Vlekje, Wat balen voor je zeg!! Ik hoop echt voor je dat je dinsdag positief test! Ik test morgen vroeg, als ik dan nog niet ongi ben tenminste... Vanochtend weer opgestaan met een mega hoofdpijn, dat is nu aardig weg getrokken. Er hangt nog wel zo'n wolk in mijn hoofd zeg maar. Hoop dat je weet wat ik bedoel. Verder sinds de middag een trekkerig gevoel bij mijn links in mijn onderbuik?? Misschien toch de ongi die op komt. Ik zit al op DPO 9 en dat is voor mij uniek. Wilde net toch even stiekem testen met een ovu test. Weet dat het geen zwangerschapstesten zijn, maar toch. Niet gedaan overigens. Kan dat niet maken tegen over mijn man. Die kijkt zo uit naar morgen vroeg! Die zegt telkens tegen mij: wat ben je vrolijk! Moet je niet ongesteld worden? Die roept al de hele tijd 'hey moeke' tegen mij. Het zou voor hem echt een domper zijn als ik niet zwanger ben. Ik voel me ook echt niet zwanger, dus het zou mij ontzettend verbazen als het zo is! Ik ben er nu, sinds ik bij de gyn ben geweest, wel een stuk nuchterder onder hoor. Het geeft je echt een stukje rust!
Kon het niet laten, heb mijn temperatuur opgemeten. Deze was 36.7, erg laag dus. Ik zeg: morgen word ik ongesteld! Merry Christmas! NOT!:x
Heb net even de HApost gebeld. Aangezien ik van de gyn op CD 1,2 of 3 moest prikken, en het Kerst is, wilde ik even vragen of er geen andere mogelijkheid was om bloed te prikken. Eigenlijk kon het niet, dus ik werd al een beetje emotioneel ( zeker weten dat ik ongi word!) Ze ging het even navragen of er toch een mogelijkheid was, en wat denk je? Mag bloed komen prikken of de SEH,. Dus als morgen vroeg de duiveltjes doorbreken, kan ik zondag toch terecht. Ik was die vrouw zo ontzettend dankbaar, moest er echt van huilen! Ze zei nog; volgens mij heb ik iemand heel blij gemaakt! Ja zeker! Anders had ik nog 1 maand moeten wachten om de MMM in te gaan. Ik heb natuurlijk al het geluk dat ik zo snel de MMM in mag, maar toch... Ben ik toch nog een beetje vrolijk, ook al weet ik dat ik ongi word. Liefs
@fbdb wat fijn dat als je ongi word(wat we niet hopen natuurlijk)toch het weekend bloed mag laten prikken en je de mmm in kan/mag gaan.ga je nou morgen nog wel testen als je niet ongi bent? ik heb op het moment wel een zeurderig gevoel in mijn buik wat ik niet kan plaatsen,ik hoop ook dat ik dinsdag positief test en anders wil ik ongi worden dan kunnen we verder met de volgende ronde.
Ik ben dus vanochtend niet ongi geworden! Wat denk je? Mijn temp was 37.3! What the f***! Ik snap er niks meer van! Als mijn man uitgeslapen is van de kerstborrel ga ik er toch maar eens een testje aan wagen. Wel lullig om het ziekenhuis nu af te bellen. Ik hing gister als een emodoos aan de telefoon om bloed te mogen prikken ( zei dat ik al ongi was Schaam schaam!) en dan moet ik nu afbellen omdat ik het niet geworden ben! Ik heb hele gloeiende wangen! Had ik gisteren ook al de hele dag. Ben echt zenuwachtig aan het worden nu! Maar ik denk dat het weer mee zal vallen en dat we pech hebben...
Negatief... Zit vandaag op DPO 10. Voor mijn doen erg lang, maar misschien dat te vroeg om te kunnen testen? We wachten maar weer af!
balen zeg negatief is je man al wakker?of heb je alleen getest,ik teste bij mijn dochter een jaar geleden ook pas na een week overtijd positief,dus het kan zijn dat je toch te vroeg bent met testen.ik snap er bij mij ook niks van normaal ben ik nooit overtijd maar er zit niks anders op dan afwachten als ik volgende week nog niet ongi ben en geen positievetest heb ga ik denk ik even langs de ha.
Pff, gister was een gekkehuis, dus had geen tijd om ff lekker achter de computer te kruipen. Ben gister behoorlijk aan het testen gegaan. Had van de dipsticks van sensitest besteld en 2 van de testen met een hartje. Eerst de dipstick geprobeerd. Waarachtig kwam er een heel vaag lijntje. Helaas wel zo vaag dat ik twijfelde aan de test. Lijntje is te zien, even dik, maar zo ontzettend vaag. Omdat ik deze testen niet kende toch maar die met het hartje geprobeerd en negatief! Toen nog maar zo'n dipstick geprobeerd en ook negatief. Nu weet ik het al helemaal niet meer . Daarna wel tien keer de eerste test erbij gepakt, en er is echt een lijntje te zien! Ga vandaag nog de 2 voor 5 van kruidvat kopen, dan kan ik tenminste tijdens de kerstdagen testen als ik dat wil. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben en test is dan nog steeds negatief dan ga ik maar eens de dokter bellen voor een bloedtest. Ben dan een week overtijd Weten jullie of de dokter een bloedtest doet als je dat aanvraagd, of wordt daar moeilijk over gedaan? vlekje en FBDB: Hoop voor jullie ook zo op dat tweede streepje!
femmi ik had dat vorige week zaterdag ook bij 1 test wel een lijntje maar ook zo vaag,en de rest van de testen ook negatief. ik weet niet of ze bij de dokter moeilijk doen over een bloedtest verschilt misschien ook per dokter,wanneer was jou nod?ook afgelopen dinsdag?want dan lopen we gelijk.kan je geen foto maken van je eerste test?
Mijn Nod was ook afgelopen dinsdag. Wilde een foto maken, maar mijn camera was natuurlijk leeg. Foto gemaakt met de telefoon, slechte kwaliteit en dus is de foto heel wazig. Heb de testen netjes binnen de tijd afgelezen. Toen had ik dus bij 1 test een vaag lijntje, nu een dag later heeft de test waarmee ik negatief teste ook een vaag lijntje, maarja, deze is dus niet meer betrouwbaar....
hoe is het allemaal bij jullie positesten of ongi,hier nog geen van beide helaas. echt zo lastig dat ik niet weet hoe of wat vanavond gaan we lekker uit eten wat denk je staat er alleen roodvlees op de kaart of vis ben niet zo'n vis mens maar denk dat dat wel het slimste is omdat te pakken. iedereen fijne feestdagen
Hier hetzelfde, geen ongi, ook geen positieve testen... Morgen bij mijn ouders eten. Alleen keuze uit rood vlees, en weet echt niet wat ik nu moet doen...
FBDB, Ik weet niet of dit te vroeg is met testen, eerlijk gezegd heb ik op dit moment geen idee meer wanneer je kan testen Ze zeggen met gevoelige testen vier dagen voor nod (Of dus een dag of tien na de eisprong?) Met gewone testen zou dit dus op de NOD zijn. Hoe is het gegaan met het ziekenhuis af bellen?