onzeker over zwangerschapstest

Discussion in 'Zwanger worden' started by vlekje1986, Dec 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Heb het ziekenhuis idd afgebeld. Heb maar gezegd dat ik een spotting heb gehad en dat het niet doorgezet was. Echt te erg van mijzelf!:cool:
    Maar ja, vanochtend was mijn temp 36.7, dus morgen ben ik ongi. Dat is altijd al zo gegaan. Ik ben ook echt niet te harden vandaag! Chagi, niet normaal meer. En huilen huilen en nog eens huilen!:x

De komende week ben ik niet meer online ivm vakantie, maar volgende week wil ik zeker lezen dat jullie posi getest hebben!
    En ik? Ik ga op naar ronde 5...

Fijne kerstdagen lieverds en tot volgende week!

Liefs

2. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

Sep 18, 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    fbdb geniet van je vakantie en zolang je niet ongi bent is er nog hoop,hier ook nog niks wijzer.jij ook fijne feestdagen

3. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk kom je dan een beetje tot rust tijdens de vakantie! Ik duim nog wel voor je!!!

4. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

Sep 18, 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo eerste dag overleefd wel rood vlees op maar lust echt geen zeeduivel zomaar een klein stukje op de rest heeft mijn man op,hoe ga jij het vandaag doen femmi,ik denk op zich ook niet dat het kwaad kan vrienden van ons wonen in duitsland en daar word het juist aangeraden om 1 keer in de maand roodvlees te eten als je zwanger bent.
    vanavond eten we bij mij mijn schoonzusje ik heb mogen kiezen wat voor vlees en zei doe maar varkenshaas biefstuk is zo standaard hahaha.

5. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, Ik heb gister ook rood vlees op, wist echt niet of het nu wel of niet mocht. Op internet lopen zoeken. De ene site spreekt de ander tegen. Sommige zeggen dat je het niet mag eten vanaf week 1, andere zeggen weer vanaf dat er een bloedband is.....
    Hier ook nog steeds geen ongi, wel gevoelige borsten. Verder geen klachten meer, behalve last van mijn darmen. Duitsland schijnt wel veel verder te zijn op medisch gebied, dus ik hoop dat zij het juist hebben :)

6. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

Sep 18, 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik dacht ik kom weer even kijken of er al nieuws is zo te zien nog niet,hier nog steeds het zelfde geen ongi en geen positest

7. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

Sep 18, 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    net even langs de ha geweest en heb een bloedtest mogen doen vrijdag heb ik de uitslag dus nog even afwachten

8. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga voor je duimen! Rare vraag, maar ik merk bij mezelf dat ik het uitstel om een afspraak te maken bij de HA voor een bloedtest. Misschien toch bang dat de uitslag negatief is en dat ik dan toch nog liever hoop houd. Had/heb je dat ook vlekje?

9. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

Sep 18, 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    snap heel goed wat je bedoel het heeft bij mij ook wel even geduurd,maar wil nou echt weten waar ik aan toe ben want nou weet ik ook niks en kan je niet verder als nou uit de bloedtest komt dat ik niet zwanger ben(wat ik wel hoop natuurlijk dat ik zwanger ben)kunnen ze verder kijken hoe of wat en dan kunnen we verder

10. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Vlekje,

Dacht ga even kijken of de uitslag er al is, laat je het weten?

11. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht og even spieken, maar nog geen nieuws zie ik

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Hoi dames,

Mijn menstruatie is toch uitgebleven.... Op vakantie heb ik ontdekt dat ik zwanger ben!!:D

Hoe gaat het bij jullie?

13. NinaD

NinaD Niet meer actief

Van Harte ....:)
    Erg leuk voor je!

14. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!!!!!!WOW!:D
    Hier nog steeds niets. Zit nu met buikgriep thuis. Naar de dokter gaan zit er nu ff niet in...
    Het nieuwe jaar begint hier dus iets minder:(
    Ben echt blij voor je, wat moet het een super gevoel zijn om zwanger 2012 in te gaan!

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Dank je wel! We zijn ook erg blij, al beseffen we het nog niet helemaal!

Vanochtend de HA gebeld, verloskundige gebeld en de gyn afgebeld. Het begint nu toch wel iets door te dringen...
    Eind januari de 1e x echo, tot die tijd zal het nog allemaal onwerkelijk zijn denk ik! :D

Balen voor je dat je ziek bent zeg! Voel je al wel iets van ongi krampen of niks?
    Beterschap meid!

16. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie gaan een spannende en leuke tijd tegemoed! Heb je nog last van zwangerschapskwaaltjes?

Nog helemaal geen ongie krampen. Ben trouwens wel benieuwd hoe het met vlekje gaat. Zij zou vrijdag de uitslag krijgen van het bloedonderzoek.

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik heb tot nu toe nergens last van. Alleen mega grote borsten voorzien van een aantal sierlijke blauwe aders.;)

Ook ben ik wel wat eerder op de dag moe, maar dat was het dan.

Ik ben ook erg benieuwd naar Vlekje. Heb zelfs op vakantie nog aan jullie gedacht, spannend allemaal he!
    Hopelijk reageert ze snel!

Hoe lang ben je nu overtijd?

18. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk eigenlijk dat vlekje niet zwanger was, anders had ze denk ik wel dit forum opgezocht. Lief dat je aan ons dacht ;)
    Zit nu op dag 46..... Vroeger dus een cyclus van 28 dagen, daanra weer aan de pil begonnen door verandering van werk. Had gedacht dat ik wel dezelfde cyclus terug zou krijgen.... niet dus...Enige wat ik kan bedenken is dat mijn cyclus dus wel veranderd is, want testen zijn nog steeds nega. Baal er wel goed van

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Misschien dat het dan toch nog ontpillen is? Zou dat kunnen?
    Ik vind het wel echt heel vervelend voor je meid! Ik hoop zo voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Liefs

20. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

Sep 18, 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden

hier weer een berichtje van mij ben een paar dagen op vakantie geweest en kon daar dus niet op zp komen,heb een bloedtest laten doen maar die was niet goed gelukt waarom geen idee dus moet morgen weer bloed laten prikken.
    fbdb gefeliciteerd geniet er van.
    femmi bij jou al nieuws heb je nog gevraagd naar een bloedtest?

Share This Page