Heb een tijdje niet meer op dit forum kunnen komen omdat ik een logee had en mijn computer staat in de woonkamer. Ik ben inmiddels ongesteld geworden dag 47, alleen de dag ervoor hoofdpijn. Geen krampen, helemaal niks. Die dag alleen oud bloed, blijft het toch nog even in je hoofd zitten dat het nog steeds mogelijk is, helaas dag twee rood bloed en dag drie ook. Nieuwe ronde voor mij dus. Aan de ene kant teleurgesteld, aan de andere kant opgelucht dat ik dus wel gewoon ongesteld werd. FBDB: hoe is het nu met je, voel je nog helemaal goed? Vlekje: Balen van de bleodtest en fijn dat je nog even een update gaf, hou ons op de hoogte want ik blijf voor je hopen!!!
Waarschijnlijk krijg ik een miskraam. Gisteravond bruin bloed verloren, sinds vanochtend veel bloedverlies ( rood) met veel stolsels... Ik ben ontzettend verdrietig! Ik denk dat ik voorlopig even niet meer online ben....
Ladies, erg onzeker over mijn zwangersschapstest. Ik ben al twee dagen heel misselijk, in de ochtend en als ik ga eten of net gegeten heb.. ik moet één deze dagen ongesteld worden, maar voel nog helemaal niks. Ik was zo ongeduldig dat ik dus eerder een test heb gedaan. Alleen de test was negatief..Is het toch mogelijk dat ik zwanger ben?
hey nonaches. Het kan best dat je geen cyclus van 28 dagen hebt hoor. kijk maar naar mijn handtekening..
Hee Ladyw, Ja, ik geloof aan de ene kant ook de test, maar vind zo raar dat ik misselijk wordt. Ik had vorige maand 26 dagen.. en heb afentoe ook krampen in mijn buik. Dus heb ook het idee dat ik ongesteld ga worden..
Je bent ook nog niet zolang gestopt met de pil, ik ben vorig jaar al een aantal maanden gestopt geweest en had toen ook heel veel last van mn (.)(.) steken in mn buik/krampen, misselijk noem maar op.. helaas lijken de syptomen van het ontpillen heel erg op die van een zwangerschap. En je weet niet of je cyclus stabiel is, heb je je ei gevoeld of gespot met bijv. een ovu test? Als je ongi niet komt zou ik gewoon eind van de week pas weer een testje doen, en wie weet.. ik duim voor je !
FBDB: hoop echt dat het goed komt! Ga je naar je HA? Ik weet wel dat mijn zus tijdens haarzwangerschap regelmatig bloed verloor, waardoor ze de eerste maand dacht dat ze gewoon ongesteld werd, achteraf bleek ze toen dus al zwanger te zijn. Ze kwam er achter toen ze dus al anderhalve maand zwanger was. Daarna heeft ze vaker bloedverlies gehad. Ze werd er elke keer heel bang van en heeft onderzoeken gehad. Alles is wel goed blijven gaan gelukkig! Hoop echt dat het in jouw geval ook zo is. Geef de hoop nog niet op. Heel veel sterkte!
Hoi meiden, Helaas is onze angst vannacht werkelijkheid geworden. Ik ging naar het toilet en toen hoorde ik plop. Daar lag het vruchtje in de wc. Ik ben zo verdrietig, niet normaal. Waarom nou wij? Ik doe altijd alles voor iedereen, sta voor iedereen klaar. Eet gezond, drink geen alcohol meer, beweeg enz. En dan mensen die er met de pet naar gooien, die worden wel zwanger en daar blijft de baby wel plakken! Dat vind ik zo oneerlijk he!:x Ik heb nu vooral veel bloedverlies, rugpijn en nog lichte buikpijn. De HA gaf aan dat ik nog +/- 4 dagen bloedverlies zal hebben. Daarna kunnen we het weer proberen. Ook gaf hij als advies rustig aan te doen en het rouwproces te doorlopen. Ben ook niet gaan werken vandaag. Ik werk in het onderwijs en we hadden vandaag weer de start, maar sorry, ik heb een "buikgriep". :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x
echt heel erg rot om te horen! Woorden komen tekort om te troosten, enige wat ik kan zeggen is heel veel sterkte voor jullie.