Hoi ik heb een vraagje, Ik heb zowel met een zwanger en kids ovulatie test als een action ovulatie test getest. De zwanger en kids test vanaf vrijdag een positiefe ovulatie test. Met action is die bijna niet te zien. Heeft iemand ervaring met deze testen ? En welke is er betrouwbaarst . Alvast heel erg bedankt
Met Z&K had ik al snel redelijk donkere streepjes maar dan net niet de knaller. Action was altijd vrij licht tot het moment van eisprong en dan was de knaller niet te missen. Vond dat altijd iets fijner, met Z&K was het verschil iets minder goed te zien.
Ik zou nog even doortesten,want ze kunnen nog meer knallen,maar hij is,zoals ik het kan zien,even donker.Dus inderdaad positief.Ik zou ook van deze testen uitgaan en niet van de action.De action testen zijn erg onbetrouwbaar.Er zijn heel veel dames die er geen positieve test mee krijgen,maar wel een eisprong hebben. Succes.
Ik testte met action en deze werkte bij mij prima echt alleen positief bij piek en na 2 maanden gebruiken zwanger overigens geen ervaring met z en k testen
Ik heb met beide ervaring. Vorige ronde actiontesten gebruikt en zwanger en Kids en toen met action echt een duidelijke knaller. Nu deze ronde zwanger en kids gebruikt. Gisterenmiddag en avond positieve test gehad. Geen knaller, maar wel echt even donker. Nu vanmorgen was die iets lichter. En nu zijn ze op. Vanmiddag getest met actiontest en nu is die helemaal licht. Ik heb alleen eerser deze dagen niet getest met action dus je mag het dan niet vergelijken. Maar icm mijn afscheiding en steekjes denk ik dat mijn eisprong vandaag is geweest. Ik heb dus met beide goede ervaringen. De eerste is de onderste mijn positieve test en de tweede de test van vanmorgen dus al iets lichter. Als ik die vergelijk met die van jou, vind ik die van jou van zw en Kids ook positief.
Manonss ik heb precies wat jij zegt ook ik heb vrijdag tot zondag van zwanger en kids die vond ik een knaller vandaag op action test nauwlijks wat te zien erg raar.
Misschien heb je ook vannacht je eisprong gehad? Dan hoort het streepje daarna een stuk lichter te worden. Heb je nog een test van zwanger en kids? Dan zou je kunnen kijken of die vandaag ook lichter is.