vraag over menstruatie!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door michelle2007, 21 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo allemaal..

als je menstrueert ben je dan ook vruchtbaar want klinkt heel goor misschien maar ik heb net en gisteren gevoeld maar mijn baarmoedermond staat iets open maar is wel hard!

weet iemand misschien antwoord op mijn vraag? :oops:

2. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Het kan

sperma kan een paar dagen blijven leven, en als je een vroege eisprong hebt, dan kan je dus zwanger worden als je vrijt tijdens je menstruatie.

Kan je niet helpen met je vraag over de mbb.

Groetjes!

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hoi hoi,

ik heb mn twijfels erover. Het kan wel kloppen dat je bbm open staat, er moet immers menstruatiebloed uit. En dat het hard is, kan ook kloppen. Je bbm wordt pas zacht als je in je vruchtbare dagen zit. En je bent vruchtbaar rond je eisprong en volgens mij krijg je deze nooit als je nog menstrueert. Zaadjes kunnen ong. 3 dagen in leven blijven en heel sterk zaad een week..... Je eisprong zou dus max een week na je ongi moeten komen en volgens mij is dat (bijna) onmogelijk...

4. Niet meer actief

Hoi ,

Na mijn 1e miskraam in september had ik op de 1e dag van bloeding (miskraam) en dan 6 dagen erbij (7e CD) mijn eisprong ,dus als je vrijdt op de 3e /4e dag en de zaadcellen leven 3/4/5 dagen dan kan je eitje idd.bevrucht worden.

Hier was dat dus ook het geval we hadden de dag ervoor gevreeƫn puur toeval ik had na 4 dagen geen bloedverlies meer en het was raak maar alweer een miskraam.

Dus het KAN ! :D

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Mmh misschien te maken met de miskraam?
    Maar volgens mij kan je baarmoedermond niet nu al openstaan door een eiDat zou dan pas over een paar dagen zijn.

Dat bedoel ik als:
    Je hebt nu sex en je zaden blijven enkele dagen leven en over een paar dagen een ei, dan heb je pas over een paar dagen een open baarmoedermond toch?

Enne.. open baarmoedermond is wel tijdens je ongi normaal.!

Deel Deze Pagina