Hoi allemaal, Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt en heb 2 dagen positieve testen gehad. daarnaast heb ik ook getempt maar wanneer is nu mijn eisprong geweest? FF zei eerst maandag en nu weer dinsdag...begrijp dat niet helemaal. vr 36.8 - geklust za 36.8 - zo 36.8 - geklust ma 36.8 + geklust di 37.0 + geklust wo 37.2 - geklust + = positieve ovulatietest - = negatieve ovulatietest Groetjes Silvana
Wanneer was de test het donkerst? Als dit op dinsdag was, dan denk ik dat je woensdag je ei hebt gehad. Ff zei bij mij op 26 nov terwijl ik toen een positieve test had, maar heb het de dag daarna echt duidelijk gevoeld.
Het ligt aan je temps die hierna volgen. Woensdag lijkt me niet iig. Het zal maandag of dinsdag zijn, en waarschijnlijk is het dinsdag. Maar je kan het zo niet zien aan een enkele temp.
2 dezelfde test trepen duid inderdaad ook opeen ovuluatie en zaad kan een paar dagen overleven dus hoop dat het echt zo voor jullie mag zijn ik hoor hetw el groetjes limidje
ik heb er verder geen temp bij gezet omdat ik een jaar heb getempt en zodra ik op 37.2 zit schommeld het tot mijn menstruatie tussen de 37.2 en 37.3....zit verder geen variatie in...heel eentonig.