Hallo meiden, Wij hebben besloten om voor een broertje zusje voor ons zoontje te gaan. Getest met een test van de action nu 4 dagen voor menstruatie. Ik weet dat deze testen soms een indrogen geven maar wil toch graag jullie mening over mijn test. Hadden verwacht een witte test te hebben maar zie nu toch een licht roze lijntje verschijnen. Voorzichtig optimistisch😊
ik zie het 2e streepje. misschien over 2 dagen nog een testje doen dan moet hij donkerder zijn. alvast voorzichtig gefeliciteerd!
als deze lijn er stond binnen de afleestijd is hij gewoon geldig hoor. Zie hem ook! Indrogers zijn lijntjes die ontstaan als de test is opgedroogd
@ stokstaartje86 ik dacht ook dat een indrooglijntje meer grijs dan roze is? Ik test over een paar dagen nog eens met een ander merk denk ik
Indrooglijntjes van de Action-test kunnen absoluut roze zijn! Ik heb ze vaak zat gehad. Maar als deze lijn er binnen de afleestijd stond dan denk ik dat het het begin kan zijn van iets heel moois 😊.
hoe snel zag je de streepje verschijnen? action staat er ook bekend om dat ze meer hcg nodig hebben om een duidelijke streep te geven. maar ik zie hem ook en bij mij begonnen ze ook zo en mag nu bijna bevallen ik zeg alvast gefeliciteerd voorzichtig