Hoi meiden, Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Vanaf +/- 11 dpo (toen testte ik positief) Had ik een sterker reukvermogen, vollere borsten die zeer deden, was ik veel moe en als ik niesde dan kreeg ik steken (bandenpijn). De volle pijnlijke borsten zijn sinds 4,5 week weg, de pijnlijke steken tijdens het niezen ook en sinds vorig weekend (5wkn) ben ik ook niet meer moe. Ik ben nu veel misselijk, de hele dag heb ik zo'n hongerig misselijk gevoel en gister was ik de hele tijd duizelig. Nu heb ik 2 miskramen gehad, waarvan 1 windei (leeg vruchtzakje) en bij beide keren verdwenen alle bovenstaande symptomen ook. Vooral de verdwenen pijn tijdens het niezen is het eerste wat me opviel. Ik moet nog een tijdje wachten tot mijn echo (week) mocht ook nog niet eerder komen. Ik word nu toch wel nerveus.. Iemand een soortgelijk verhaal dat uiteindelijk toch goed bleek te zijn? Of niet.. Dat kan helaas ook.
Bij m'n eerste zwangerschap testte ik pas positief 1week na mn nod en m'n gevoel zei al dat het niet echt klopte terwijl ik ook heel last had van de symptomen, maar bleek bij de echo ook een leeg vruchtzakje te hebben ik was 11+3 het gekke daarvan is dat het vruchtzakje door bleef groeien en ik ook geen bloedverlies had en 2 weken later m'n lichaam het pas afstootte. Bij m'n vorige zwangerschap testte ik gelijk een knalpositief 3 dagen voor nod en m'n gevoel zei dat het klopte. Ik had hier alleen last van misselijkheid en vermoeidheid deze zakte ook na 12 weken af. M'n dochter is ondertussen 1,5. Nu ben ik weer zwanger en testen 4 dagen voor nod gelijk knalpositief heb alle symptomen en ze lijken ene dag minder te zijn dan een andere dag. Ik zit met veel stress waardoor bij mij de pijn vanaf komt. Zolang er geen bloedverlies is is het goed zei m'n VK. Ik hoop voor je dat je volgende week een mooie echo krijg met een embryo met kloppend hartje. Symptomen zegt tegenwoordig niks