Duizelig, hoofdpijn en bv

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sanjor, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik voel me de laaste weken erg duizelig. Telkens zwart voor me ogen als ik opsta en voel mezelf gewoon soms wegzakken:$

Ook veel hoofdpijn terwijl ik liters drink.

Ik weet dat het door de bv komt. Ik eet genoeg. Zeg maar ik vreet te veel:p (nooit van mezelf geweten dat er zoveel in mijn lichaam past:))

Hoelang gaat dit nog duren?

Heb trouwens me HB laten testen bij de HA en die was goed: 7.8.:(

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

En hoe was je bloeddruk? Dikke kans dat die erg laag is.
    Kun je niet heel veel aan doen, maar wel wat: drop eten en zouthoutthee drinken: dat zijn beide beruchte bloeddrukverhogers ;)
    Met de hoeveelheid niet gaan overdrijven, kijk eerst eens wat een handje drop en een kopje of twee van die thee per dag, voor je doen :)

(Hier tijdens de zwangerschap van Thirza steeds zo'n lage bloeddruk dat ik me er ook helemaal flauw en duizelig van voelde, en met drop en zoethoutthee daalde het iig niet steeds verder en verder ;)).

3. fafje

fafje Niet meer actief

ja meestal is het dan de bloeddruk...

sowieso zou ik ( als je dat nog niet doet) multivitamines slikken..

en idd drop en zoethoutthee

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bedankt voor jullie reacties meiden!

Ik zal idd even die thee halen en wat zoute drop. Had ik helemaal niet aan gedacht;)

Hopen dat het maar snel overgaat. Durf soms niet eens me meissie naar beneden te tillen:(

5. raspberry

Kan me voorstellen, je kunt echt enorm staan te duizelen van lage bloeddruk!
    Doe voorzichtig aan en als je wel je dochtertje van de trap moet tillen en je vertrouwt het niet helemaal: gaan zitten! Gewoon zittend die trap af, elke keer je kont ee treetje laten zakken ;)

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi die zal ik onthouden!:D

7. raspberry

Ja, ´t is soms even behelpen, maar dan kom je iig veilig beneden!
    Ik heb het zo wel eens gedaan toen ik eens knalberoerd en helemaal slap was... :D

8. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Bekend probleem! Hier ook veel last van, met name 's morgens. Ben ook al een x flauw gevallen. 's Ochtends doe ik haar luier zelfs maar op bed verschonen.

Deel Deze Pagina