Al enige tijd zijn we bezig met een brusje. lopen al weer tijdje in de mmm en in deze maand had ik een Laparoscopie met tubatesten (kijkoperatie) en ook een poging weer gonal-f, pregnyl en utrogestan. Op 9 jan was de LTT en op de 12e mocht ik pregnyl zetten. Nu was vandaag mijn NOD maar nog niet ongesteld. Gister heb ik een test gedaan, en ook vanmorgen. de lijntjes zijn heel vaag, maar wel zichtbaar binnen de tijd. (bij ons zoontje was het op mn nod nog veel vager) We durven nog niet echt blij te zijn, na al die teleurstellingen. Maar ik heb toch een beetje hoop. Bij ons zoontje had ik eerst een bm-foto en de keer erna kreeg ik eerst een vmk en daarna was het dus raak. Nu zijn we weer een beetje bang dat het weer zo is. pfff. wat denken jullie.. positief? Ik heb trouwens pregnyl 5000 gehad en de test gister was 15 dagen na de pregnyl...
Je bent bijna zeker zwanger! Maar lijntje is nog wel licht. Kan zijn dat ie morgen nog hetzelfde is, maar woensdag moet ie donkerder zijn. Spannend! Succes!
pfff dat wachten is killing haha. Morgen nog een testje doen. Heb net die van mn zoontje bekeken en die was nog onduidelijker dus ik heb stiekem goede hoop... maar ja... morgen even nieuwe test en foto plaatsen. Nu weet ik gelukkig ook van 2 vriendinnen die beide alleen maar lichte testen hadden en die hebben ook gezonde kiddies...
Toch maar even een digitale test gedaan en happy happy happy!! Is natuurlijk nog maar heel pril, maar na 28 lange maanden is dit een mooi begin van 2013