Ik was veeeeeel te ongeduldig met testen en heb net kv 2v5 gebruikt op dag 24 met middagurine... Ik zie een streep maar heeeeeel licht rose....is die dan echt positief?? Ik probeer een foto te uploaden
Wie weet hoe ik upload?? Kan dat vanaf me telefoon? Sorry voor de spoed...heb geen ervaring met testen...ooit een keer getest en die was duidelijk negatief! Im soooooo nervous
op plaats reactie klikken dan staat er een paperclip en dan kan je normaal een foto toevoegen ... ben heeeeeeeeel benieuwd naar je foto !
Mijn NOD zou 6 maart moeten zijn, maar ik ben pas recentelijk gestopt met de pil dus weet niet mijn exacte cyclus. 6 februari was ik weer voor het eerst ongesteld na ik 11 januari mijn laatste pil heb geslikt... Ik heb sinds donderdag krampjes en vrijdag werden die erger en gister was ik erg misselijk en ook al een paar dagen erg moe....maar ja?! Of het wat zegt... Maar volgens mij is deze wel positief?! Of houdt deze test me voor de gek haha...Ik ga morgen nog een keer testen met ochtendurine
@loetje, test is erg duidelijk hoor!! Wel rg vroeg maar misschien toch een andere cyclus dan dat je van te voren zelf bedacht had?? Geen medicijnen of iets gebruikt? Want Pregnyl kan ervoor zorgen fat test positiefi si tot en met dag 10 dpo! Maar uit je verhaal denk ik niet dat dit het geval is! blijven testen zou ik zeggen haha voorzichtig gefeliciteerd!
Hij is erg duidelijk! Dag 24... Pff ja datis wel erg kort maar volgens mij niet onmogelijk! Heb er zelf geen ervaring mee! Mogelijk andere meiden wel hier op t forum? En anders ff googelen? Of maandag huisarts bellen om te vragen of dit kan!!
Tenzij ik een kortere cyclus heb dan gedacht toch? Dan zou het wel kunnen?! Dan zou ik eerder een eisprong hebben gehad dan gedacht. Ik was aan een hele lichte pil en ik was constant ongesteld en toen ik stopte (zou je technisch gezien je ''stopweek'' hebben) en eerst nog ongesteld moeten worden, maar ik was twee weken voor mijn stop steeds ongesteld en daarna niet meer....dus ik snapte er niks meer van vanaf waar ik moest gaan tellen...ze zeggen in principe vanaf de eerste dag dat je pil vrij bent...dat zou dan 12 januari moeten zijn en was 6 feb ongesteld geworden dus 25 dagen later....als ik nu ook weer 25 dagen zou hebben?!
ja die is positief hoor ! de komende dag moet ie mooi oplopen gefeliciteerd ! je zegt dat je net gestopt bent met de pil , dus je weet niet echt de lengte van je cyclussen dus het kan zeker
Nee dat klopt idd, ik heb altijd 28 dagen gehad (ben voor deze pil ook een tijdje pil loos door het leven gegaan haha en toen had ik gelijk mijn cyclus van 28 dagen terug! Dus ging er nu ook een beetje vanuit! Naja ik moet nog maar even niet al te vroeg gaan juigen, en morgen nog even een testje doen! Wel spannend dit zeg. Je leest ook zoveel verhalen dat je vroeg positief test en daarna alsnog gewoon ongesteld wordt dus tja.....ik ben altijd erg goed in vroegtijdige enthousiasme hahahah Maar is ook lastig om niet enthousiast te zijn hehe
Ik zie duidelijk een streep! Kan het niet van een eisprong zijn? Of is je cyclus misschien minder kort dan je denkt? spannend hoor en een voorzichtige gefeliciteerd!
Van mijn eisprong? Geen idee, het lijkt mij niet. Die zou ik in principe allang gehad moeten hebben...maarja omdat ik nog maar pas gestopt ben met de pil is het voor mij dus niet helemaal duidelijk hoelang mijn cyclus is! Ik weet niet vanaf welke dag ik moest gaan tellen toen ik stopte...en ben 6 feb ongesteld geworden...dus tja...nu 24 dagen later heb ik deze test in handen...
Die is positief hoor! Ik heb zelf ook een cyclus van 22 dagen sinds stop pil en was ook vrij snel al zwanger (2e ronde)! Daarvoor ook normaal 28 maar nu stiekem niet ... Gefeliciteerd
Ik probeer nog maar even mijn enthousiasme te minderen en te wachten tot een volgende test. Misschien is mijn cyclus toch korter dan gedacht en heb ik daarom op dag 24 al een positieve test