Heb het er toch op gewaagd (waarom is die streep altij lichter op foto dan als je het echt ziet haha) We dachten eerst tuurstreepje maar na 5min stond die iets donkerder. Toch lijkt het onrealistisch. Nu ik weet ik traag hcg aanmaak, in vorige zwangerschappen teste ik pas dik positief als ik 5weken zwanger was. Toch wil ik jullie bevestiging dames
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen teste ik pas dik positief op 5weken zwangerschap, denk ik weinig hcg of traag aanmaak
Je banner klopt dus niet? Die geeft aan dat je op 19 DPO zit? (5 dagen overtijd)? Hoe heb je je eisprong gevonden? Ik zie inderdaad een licht tweede streepje! Vaak is deze op de foto lichter (zoals je ook schrijft).
We gaan vrijdag een digitale doen, maar temp is nog steeds 37,1 Mijn 2zoontjes waren niet gepland dus teste ik automatisch later, is eerste gepland kindje met mijn man (nieuwe partner)
Ik gok ik heb een biologische stop gehad, alles lag stil zoals een menopauze maar tijdelijk. Toen ik naar de gynea ging had ik terug een eitje en had ik eerste een cyclus van 21 dan 28 en nu ja geen idee eigenlijk, maar denk idd dat banner niet klopt maar met alles dus geen idee hoe lang mijn cyclus nu dus echt is