Als het goed is heb ik mijn eisprong 21 febr gehad. Nu heb ik al sinds die tijd steekjes aan de rechterkant van mijn lies. Ik geloof nooit dat dit mijn darmen zijn, die kunnen tog nooit zo laag zitten? En het einde vd darmen zitten aan de linkerkant... Wat zou dit kunnen zijn :-k :
wie weet is je eisprong nog niet geweest die steken heb je normaal voor of rond je eisprong.. hoe weet je zeker dan dat je ei is geweest? gevoeld of? ik zou nog even doorklussen liefs daantje
Nee dat weet ik niet zeker, maar volgens de calculator hier wel. En dat klussen zal niet gaan, mijn vriend is vorige week woensdag weggegaan en komt woensdag pas weer thuis
Weet je je cyclus? Is die altijd regelmatig? Dan weet je ongeveer ook je eisprong. Mijn cyclus is meestal 30 dagen en heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt. Ik weet nu welke kwaaltjes bij mijn ei horen. Steekjes dus... Ook is de banner hier het zelfde als mijn cyclus tot nu toe. Nu heb ik een paar dagen geleden mijn ei gehad en de steekjes in mijn liezen (eierstokken) zijn nu ook zo goed als weg. Nu alleen nog af en toe een zeurderig gevoel in mijn liezen. Ik denk zelf dat die steekjes je eisprong is (of naderd) Maar ja, ieder lichaam is weer anders he? Anders probeer je de volgende rond eens ovutesten? Succes, groetjes Cynthia
Hey dames Ik heb wat informatie over de eisprong en de pijn, de pijn kan nooit gelijk gaan met de eisprong ofwel komt de pijn ervoor of wel erna. Ovulatiepijn Sommigen merken een niet precies te lokaliseren pijn in de onderbuik, pijn die een of meerdere dagen duurt. Bij anderen komt die pijn plotseling op en duurt enkele seconden of minuten, soms ook uren; de pijn kan dan precies in de linker of rechterkant van de onderbuik gelokaliseerd worden. Van regelmatige afwisseling tussen de rechter en de linker zijde is meestal geen sprake. De ovulatiepijn kan ook in de rug of in de benen uitstralen. De oorzaken voor de ovulatiepijn zijn tot vandaag niet precies bekend. Er wordt gedacht dat deze pijn door de inkapselingsspanning van de eierstok, waarin het eiblaasje rijpt wordt veroorzaakt. Maar er kunnen ook andere oorzaken voor zijn, zoals een pijnlijke prikkel van het buikvlies. De ovulatiepijn loopt samen met de eisprong, maar kan nooit zoals wel vaak gedaan wordt gelijkgesteld worden met de eisprong. Ze kan namelijk al enkele dagen voor, maar ook nog na de eisprong optreden. Het is een bijkomend verschijnsel van de vruchtbare periode en kan de overige waarnemingen (cervixslijmpatroon, temperatuurverloop) bevestigen. Groetjes x succes x
Dan klopt de calculator niet helemaal met wat mijn lichaam aangeeft. Gisteren en vandaag dus de steekjes en al een paar dagen langer witte afscheiding. Das tog ook meestal een teken van de eisprong: Ik hab voordat ik aan de pil ging een onregelmatige menstruatie en tijdens het pilgebruik (7 jaar lang) regelmatig. Ik ben bang dat ik er straks ook geen pijl meer op kan trekken wanneer ik nou pcies een eisprong heb en wanneer we de meeste kans hebben op een babytje....
de calculator klopt bij bijna niemand.. de calculator is meer een rechtmiddel en moet je nooit vanuit gaan, je moet Altijd van je eigen lichaam uitgaan.. als je een cyclus van langer dan 28 dagen hebt of een onregelmatige dan klopt de banner bijna nooit. ik zou misschien eens gaan denken aan ovulatietesten, dan kun je precies zien wanner je eisprong komt. Als je ovulatietest positief is, dan komt je eisprong binnen 24-48 uur. echt superhandig .. kijk maar eens in mijn album voor een voorbeeldje. liefs daantje
Nou ik heb t in de gaten dat het niet klopt hihi. Ik heb nu behoorlijke afscheiding die ik link aan (een nog te komen) eisprong. Helaas kan ik er nu niets mee :thumbdown: Ik heb de foto's in je album gezien, best wel handig, maar je moet wel elke dag testen dus? Groetjes!
je moet iedere dag ovutesten gebruiken ja, anders mis je je piek, en weet je dus niet wanneer je eisprong komt en kun je net zo goed geen ovutesten gebuiken ikzelf tesste 's morgens en 's avonds.. 2-2 had ik om 11.30 een positieve test en om 20.00 was ie helemaal negatief ( zie album) stel ik had die dag alleen om 20.00 getest dan had ik mijn eisprong gemist op de ovutesten en was ik waarschijnlijk nu niet zwanger
p.s ; je moet niet al vanaf je ongi testen, maar het werkt zo; stel je hebt een cyclus van 28 dagen, dan begin je op dag 11 met ovulatietesten bij een cyclus van 29 dagen op dag 12 , enz. enz ik had een heeele onregelmatige cyclus, en dan moet je uitgaan van de kortste cyclus.. zonder ovutesten was ik denk ik niet snel zwanger geworden. ik ben namelijk begin sept 08 gestopt met de pil en pas 15 janauri 09 voor het eerst ongesteld geworden na 5 maanden, dus geen idee was mijn cyclus was.. ook zijn ovulatietesten niet erg duur hoor, ( ligt er aan welk merk je pakt, die van clear blue zijn steen en steen duur en werken niet beter als andere) ik heb de sensitest dipsticks, dat zijn de goedkoopste via internet te bestellen en vind ik de beste liefs daantje
Bedankt voor je info Daantje, Ik geloof dat ik ze maar eens uit moet testen Ik snapte er helemaal niets van die dingen hihi, nu wel Groetjes!
Ik heb deze maand ook ovulatietesten gebruikt, en weet nu wel hoe mijn cyclus is. Ik heb echt zo'n voorbeeldige 28 dagen cyclus met dag 14 de eisprong. Maar het geeft je wel wat zekerheid! En of het helpt, dat moet ik nog even afwachten!
Hey Wat ik ook nog wou zeggen is dat de dag dat je het meeste slijm hebt die rekbaar, glashelder is en heel veel en kan soms vloeibaar zijn, is de piekdag, de dag erna heb je dan uw eisprong. Lady: ik heb ook ovulatietesten van sensitest gebruikt deze maand, ben er ook heel erg tevreden van. Ik wens je veel succes. Groetjes
Als je de 21e je eisprong had dan zijn deze steekjes hoogstwaarschijnlijk nog daar van. Het is immers pas 2 dagen geleden~! Dat kan een paar dagen doorzeuren. Het kan ook dat je nu pas je eisprong had.
Nou ja, er is maar 1 ding aan te doen, wachten tot de maand voorbij is en ik weer een mentruatie krijg hihi
Kun je rond de eisprong ook last hebben van zere borsten? ik heb er al een paar dagen een klein beetje last van namelijk. En ook een klein beetje gevoelige tepels. Ik had altijd wel net voor mijn menstruatie en de menstruatie zelf tijdens de pil dat ik pijnlijke borsten had, maar de eerste menstruatie zonder pil heb ik daar helemaal geen last van. Klopt dat wel?
Ik kreeg dat altijd net na mijn eisprong! En nu ik zwanger ben heb ik er bijna geen last van Liefs daantje
een innesteling vind vaak pas 5 tot 7 dagen na je eisprong plaats, dus als je dat rond die tijd zou hebben zou het kunnen Liefs daantje
Hihi, al die onzekerheden ook.. pff wordt er soms best moe van. eigenlijk moet ik gewoon afwachten tot mijn mentruatie komt (maar ja, als je graag kinderen wilt is dat moeilijk!) Bedankt voor je antwoord