Maandag met spoed opgenomen door zware hyperventilatieaanval. Gisteren bij de HA geweest omdat ik gewoon misselijk blijf en door even na te denken dit toch al een dikke week ook ben dus heeft ze toch bloed afgenomen. Mag om 11:30 bellen voor de uitslag. Ik ben aan de pil en sinds de geboorte van ons dochtertje staat de frequentie van ons liefdesleven op een laag pitje. Maar... Ik voel me echt niet in mijn haak, misselijkheid die komt en gaat met vlagen maar menstruatie is altijd normaal gebleven. Ik nijp ze enorm want een tweede staat momenteel nog niet op de planning. Zijn hier nog mensen die normaal zijn blijven menstrueren en de pil namen en toch zwanger waren? Wees lief voor me aub
O meid ik snap je zorgen hoor. Maar als je netjes slik ed zal een zwangerschap kans klein zijn. Je k uit ook van verkeerd ademhalen misselijk worden en blijven. Zeker als je heftige hyperventilatie hebt gehad is de kans groot dat je niet goed ademt in rust. Ga vandaag eens na hoe je ademhaling is.
Ik ziu dit niet linken aan een zwangerschap eerlijk gezegd. Eerder aan stress oid. Waar wordt je bloed op gecontroleerd?
Bloed wordt gecontroleerd op zwangerschap (hebben ze niet gedaan op spoed en wel contrastvloeistof gebruikt) en cholesterol. Men pil ligt naast men bed maar durf ze alsnog te vergeten. Daarom dat ik ook naar andere anticonceptie wil overschakelen. Nog een uurtje nagelbijten...