Nee hoor dat ben je niet, ik vroeg ook al voorzichtig of ze al duidelijkheid heeft waarom zij in zijn whatsapp lijst is toegevoegd. Naar mijn weten gaat dit niet vanzelf. Het is natuurlijk fijn dat ts opgelucht is, ik heb ook nog wat vraagtekens hoor...
Want waarom delete die dat eerste bericht en komt er daarna een perfect afsluit gesprekje... Kan dat niet in scène zijn gezet? Sorry misschien ben ik gewoon te voorzichtig of teveel meegemaakt hierin..
ik heb zijn tel gezien, en op die ene app na stond alles er nog in. de volgende ochtend toen hij naar zijn werk is gegaan, heeft hij tegen haar gezegd dat hij niet wil dat zij hem appt, en dat hij het hoofdstuk met haar al lang geleden heeft afgesloten. dat hij gelukkig is met mij en hij nooit van zijn leven mij en zijn dochter op het spel zal zetten. dat hij al eens te ver is gegaan met appen naar een ander, en dat hij daar nog steeds heel erg spijt van heeft, en zich niet voor de 2de keer de vingers gaat branden. Dit klinkt nog al "over done" dat een man het zo zegt precies op de manier dat jij het wil horen . Hoelaat zijn de whatsapps gestuurd . Gelijk na dat dat berichtje met dat hartje was gestuurd ? Want het moet een op een volgend gesprek zijn waarin hij haar na het hartjes geval afwijst . Als het de volgende dag pas is geweest ofzo is het misschien wel afgesproken om dat te typen zodat hij dat jou kon laten lezen .
Fijn dat je opgelucht bent, maar ik heb er een vreemd gevoel bij... Wanneer heeft het gesprek tussen N en je vriend plaatsgevonden via Whatsapp?. Want jij had toch een bericht via FB naar haar gestuurd? Het klinkt mij een beetje als 'in scene gezet' om eerlijk te zijn
hij reageerde toch door zijn telefoon in zijn zak te stappen, en zij niks ik kijk zo wel even..toen heeft hij het verwijderd
Super fijn voor je! En misschien een les voor ons allemaal dames. Niet denken...denken... Meteen actie ondernemen en vragen stellen! Ben echt blij voor je
Zoals ik eerder al zei; ik ben blij voor je! ik heb er ook een beetje een raar gevoel bij, idd te perfect.. ik wou het al niet zeggen maar blijkbaar hebben meer dames dit gevoel! Hou het in de gaten, houdt hij alsnog zn telefoon 24/7 bij zich (naar de wc, douche enz) dan weet je toch denk ik wel genoeg..
Naja heeeel het gesprek gezien... Ts ik weet nie of je het weet maaruh in een app kan je deeltjes gewoon verwijderen hoor. Hou je vinger 3 sec op een verstuurd berichtje in je app dan zie je zelf optie verwijderen. Dus wie weet laat hij jou zien wat hij je WILDE laten zien.
Datzelfde idee had ik ook. Hij heeft tijd genoeg gehad om een leuk verhaal te bedenken en af te spreken.
Dames met een raar onderbuik gevoel, ben het met jullie eens. Ook ik deel het gevoel, vandaar ook mijn 'goed dat jij hem geloofd'. Kan gewoon niet schrijven 'fijn dat er niets aan de hand is ' of iets in die trant, want ik geloof dat eerlijk gezegd niet. MAAR, ik ken ts en haar man niet. Weet dus niet wat normaal is, wat hun geschiedenis is enz. Dus vind het dan ook weer zo wat om, met de beperkte info die ik heb, haar opluchting te verpesten........
Ik kan alleen maar afgaan op wat jij hier schrijft, maar eigenlijk vind ik het gewoon lachwekkend hoe jij hier met open ogen intrapt. Hij heeft 2 dagen kunnen nadenken hoe hij dit aan jou uit kon gaan leggen, want hij voelde natuurlijk ook wel aan dat er stront aan de knikker was. En zijn tel. nummer via via? Via wie dan? Als ik jou was, zou ik dat wel eens willen weten. Maar: ik hoop voor je dat ik het helemaal mis heb, en dat er idd niks aan de hand is.
Fijn dat het goed is afgelopen! En knap dat je zo snel reageerde en vertelde aan hem wat jij voor gevoel er bij kreeg!