Onzeker, vriend doet vreemd en ik vertrouw het niet.

Discussie in 'De lounge' gestart door kimmmmberly, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dat laatste ben ik niet met je eens, hij staat daar dan blijkbaar ook voor open. Dat maakt de situatie natuurlijk niet minder rot, hoop dat je er snel achter komt

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh nou hier heb ik het wel zo aangepakt nadat hij voor de zoveelste keer mijn vertrouwen had beschaamd. Ik eisde eerlijkheid want dat is wat ik waard ben, ik kreeg het en heb hem alsnog het huis uitgezet.
    Mijn ijskoude gedrag had hem dit keer meer geraakt dan wanneer ik helemaal over mijn toeren was gegaan.
    Ik ben daar heel makkelijk in geworden: heeft ie het bij een andere beter? Ja? Dan mag ie gaan. Succes er mee.
    Hij heeft mij dus niet gedumpt maar ik hem. Niks geen medelijden hier, ook niet nu hij zo'n spijt heeft, 'zijn gezin' oooh zo mist en terug wilt.
    Ik ben echt wel meer waard dan met afluisterapparatuur en zendertjes aan de slag te gaan. Zo'n relatie is niks voor mij, voel ik me te goed voor.

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Sterker nog, en dit klinkt heel hard maar het is wel waar, je kunt die trien niets verwijten. Het gaat puur en alleen om je vriend, die heeft zich (als het zo is) laten verleiden en de keuze gemaakt om contact met haar te hebben.

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Mee eens.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik snap dat je het zo voelt, snap ik maar al te goed. Maar technisch gezien komt het niet door haar maar doe je vriend. Zij mag dan wel geen fatsoen hebben maar is je in principe geen verantwoording schuldig, jouw vriend daarentegen wel.

6. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    klopt helemaal. ik had er ook door/voor neer gezet. misschien was dat iets wat onduidelijk.
    het erge, als het waar is dan worden er 2 bedrogen. zij heeft ook een relatie.

7. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Waarom vraag je het niet gewoon ipv detective'je te gaan spelen??
    Jullie zijn 2 volwassen mensen, dus ik zou gewoon zeggen luister schat ik weet dat jij contact hebt met mientje dus je mag ontkennen dan pak gelijk je koffers of ga mij uitleggen hoe en wat, tis nu aan jou en neem aan dat jij hem goed genoeg kent om te weten of hij liegt of niet.

Ik zou doodmoe, onrustig en nerveus worden als ik de schone schijn zou moeten ophouden en constant in onzekerheid zitten, heb zelf ook echt nare relaties achter de rug en dit ook meegemaakt, dus weet dat het geen pretje is maar anders word je denk ik gek als je je continu blijft afvragen of hij wel of niet te vertrouwen is.

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zou zeker gesprek aangaan.
    Ik had ook onderbuikgevoel, wat helaas klopte (heb op een avond zijn mobiel gepakt), toen ik het vroeg, ontkende hij..maar zag al dat hij loog. Toen heb ik gebluft, gezegd daar ik haar al had gesproken en zij het bevestigd had..toen gaf hij toe.

Ik hoop dat het bij jou anders is, het is in ieder geval niet goed zo in onzekerheid te zitten, zodra het kan, om de tafel.sterkte!

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik zou mijn ogen open houden.. Als het hartje niks te betekenen had en niet op hem sloeg, hoeft hij het ook niet te verwijderen.. En het zegt al wel wat dat ze weer appen terwijl hij haar eerst had geblokkeerd.. Ik zou toch pogingen doen om een keer in zijn telefoon te kijken, en voor de rest nog even doen alsof mijn neus bloedt..

Volg je gevoel, ik zou het ook niet helemaal vertrouwen.. Het is misschien niet direct vreemdgaan ofzo, maar het klopt ook niet helemaal..

10. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    bedankt voor alle berichtjes, lieve woorden, en wijsheid.

voor nu kan ik niet anders dan wachten. als hij morgen avond thuis is, en ik meer duidelijkheid heb zal ik hier een update doen.

word dus vervolgd...

11. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Heel veel sterkte, en hoop voor je dat het snel morgenavond is en het gewoon niets was!

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, alles wat ik mogelijk zou kunnen zeggen of hiervan vinden is ongetwijfeld al gezegd door anderen; dus dan rest mij niets meer dan te zeggen:

Succes TS! En laat je niet in de maling nemen door een vent.
    Voor hem tien anderen.

13. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Kan het niet zijn dat er echt niets aan de hand is, maar doordat er voorheen al wat heeft gespeeld jou vriend bang is om te zeggen dat hij berichtjes ontvangt.

Kijk of je samen die berichtjes terug kan halen zodat jij alles kan lezen. Als je het gelezen hebt oordeel dan pas en ga dan bedenken wat je wil. Dat je iets moet doen dat is zeker of je nou gelijk hebt of niet. Vertrouwen in elkaar is erg beschadigd.

Voor vandaag zou ik ophouden hiermee en iets leuks met je kindje gaan doen. Dan is het sneller morgen en heb je op dit moment minder stress.

Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt. En neem niets aan van die andere vrouw. Wie weet stuurt ze je nu troep om te zorgen dat je partner en jij uit elkaar gaan zodat zij hem kan troosten.

Sommige vrouwen kunnen erg gemeen zijn.

Veel sterkte

14. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Jeetje meid, ik hoop dat het niet zo is maar dit klinkt niet best!
    Ik herken het wel, járen geleden met mijn ex: Het was in de tijd van de Nokia 8210. Ik pakte zijn telefoon nog wel eens omdat ik wilde snaken. Tot ik op een keer ging kijken bij zijn SMSjes, stond er een berichtje van een vrouwelijke ex-collega: 'Heb je nog lekker gedroomd? Ik mis je. XXX (naam)'
    Perlex legde ik zijn telefoon weg, en heel snel pakte hij hem, hoorde hem wat op de toetsen tikken en legde hem weer op tafel. Ik pakte de telefoon weer en zag dat hij het SMSje had gewist! Ik confronteerde hem ermee en hij zei dat hij het berichtje had gewist omdat hij wist dat ik er anders iets achter zou zoeken.
    Hij zei dat ze vast bedoelde dat ze hem op het werk miste. Stumperd dat ie is!
    Hij heeft altijd ontkent dat er iets speelde tussen hun, maar ik wist stiekem wel beter, maar ja, kop in het zand he.
    Na een tijd heb ik de relatie om andere redenen beeindigs en heb hem gevraagd open kaart te spelen, hij heeft toegegeven dat hij verliefd was op haar en dat ze ondeugende mailtjes hadden gestuurd maar dat er nooit lichamelijk contact is geweest.. Ik weet/wist niet wat ik moet geloven.

Ik wens je in ieder geval veel succes en sterkte morgen. Ik hou je topic in de gaten.

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Heeft ze al op FB geantwoord? Ik zou niet eens mij FB te durven openen, bang voor reactie of bevestiging!
    Sterkte!
    Ik hoop dat je ons overmorgen kan melden dat het een misverstand is geweest en alles is uitgesproken!

16. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik vind het lastig om iets over de situatie te zeggen aangezien je vriend (zonder dat jij de naam hebt gezien) dit meisje heeft genoemd. Het feit dat er daarna alleen "Hee" stond geeft mij de indruk dat dit in ieder geval niet het meisje zou zijn waar het om gaat, ALS er al iets gaande is.
    Misschien is het al gevraagd maar weet je het tijdstip waarop dat appje was verstuurd? Was dat voor of na jouw vraag?

Ik hoop dat je er met je vriend over kunt praten en dat je erachter kunt komen wat er speelt en hem ook duidelijk kunt maken wat dit met jou doet.

Mijn ervaring met vreemdgaande mannen? Ze kunnen nog zo liegen maar uiteindelijk wordt de andere vriendin dat ook beu.. dan komt het alsnog uit..

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Lastig, ik hoop dat het berust op een misverstand. ;)

Succes meid!

18. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    nee nog geen reactie, N heeft het ook nog niet gelezen want er staat nog geen bekeken bij.

dat hoop ik ook!

19. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik snap je vraag niet helemaal. hij liet mij het appje zien met alleen de tekst hee, die was afkomstig van hem. van haar stond er niks meer. dat hij geappt werd en ik .....hartje..... zag staan was rond een uur of 8 gister avond.

buiten dat, als je geen contact met iemand wil, waarom zeg je dan hee? waarom heb je diegene dan weer in je tel lijst staan? alleen dat begrijp ik al niet.

20. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Waarom hack je zijn whatsapp niet?

Deel Deze Pagina