lieve meid, Helaas ken ik dit gedrag van je man erg goed, mijn ex deed ook zo en dingen verwijderen en extra lief doen als ik een vermoeden had. Je merkt het aan zijn gedrag dat hij iets doet waar van hij weet dat niet hoort. Aangezien hij al eerder heeft gelogen en andere dingen die je typt ben ik er bang voor.. ik denk dat hij inderdaad zou ontkennen, maar als mijn man zo deed was het voor mij duidelijk. Ook omdat het bij mij al eens is gebeurd. !! Heel veel sterkte met het gesprek en ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt!!
Wat een rotsituatie! Denk dat je van je intuitie uit met gaan, maar wie weet kan hij de boel toch logisch verklaren in jullie gesprek. Hoop dat je er wat uit kan halen, one way or the other.
Ik hoop voor je dat jullie nu een goed gesprek hebben en dat het met een sisser afloopt. Sterkte en succes!
Sterkte meis! En vergeet niet je onderbuik gevoel heeft (helaas) Meestal wel gelijk! Mijn ex heeft het ook 2x geflikt en bij de 2de keer had ik ook dat 'gevoel' En deze bleek maar weer juist te zijn.
Sterkte, ik hoop dat hij open en eerlijk naar je is. Dat is het belangrijkste dat er is in een relatie