Wat zijn jullie guilty pleasures? Dingen die je eigenlijk alleen doet als je alleen bent of die niet iedereen van je hoeft te weten... Één van mijn guilty pleasures is vakantie-lijstjes maken. Het liefst start ik een maand voordat we weg gaan al met een lijst maken met wat we allemaal mee moeten nemen. En dan met een mooie pen op een mooi papiertje. En als ik dan een foutje maak of een dag later iets bedenk wat nog niet op de lijst staat.... Dan schrijf ik de hele lijst opnieuw. Met een nieuwe pen. Op een nieuw papiertje...
Oh en daarna komt nog koffer inpakken. We gaan donderdagnacht weg maar ik overweeg nu al outfits bij elkaar te gaan zoeken. Vriendlief verklaart me voor gek als hij het ziet...
hahaha ik vind dat voorbereiden juist allemaal verschrikkelijk, idem voor het inpakken.. weet gewoon niet wat ik precies ga dragen, bleeeh.
Same Here En me vergapen aan leuke jongens waar ik eigenlijk veel te oud voor ben. (geen minderjarigen ofzo )
Oh, en ook nog knuffelen met de babykleertjes die ik van m'n moeder heb gekregen en zelfs 'gesprekken' voeren.. totdat m'n vriend opeens achter me stond. Een doodse stilte volgde..
De volgende vakantie uitzoeken, en ook al die van mis daarna en daarna Maar ook echt alle sites en dngen bekijken die km je maar kan vinden. En daar lijstjes van maken op leuk, prijs, ligging etc. En dan wegdromen over dat je daar al zit en wat je er allemaal gaat doen. Ben elke week wel een paar dagen aan het spieken. En dan uiteindelijk toch maar gaan voor hetgeen wat je als 1 van en 1e had gevonden. En shoppen op internet. Winkelwagen vullen met van alles en nog wat en uiteindelijk de dure dingen eruit halen en alleen een paar goedkope leuke dingen echt kopen
Ik maak voor alles excel-lijstjes. Geeft me een gevoel van controle, ook al komt er nooit iets van mijn begroting terecht Ik eet pindakaas uit de pot met een lepel. Ter verdediging, lief lust het niet en we zijn met z'n tweetjes. Elke zondag stuiter ik als de folders zijn binnengekomen en dan kruis ik alles aan met een speciale stift wat ik zou willen hebben. Om mijn koopziekte te bedwingen. Ik koop te vaak uitjes op veilingen.. Gewoon het idee dat we ergens heen kunnen. Heerlijk!
Volgende vakantie bestemming uitzoeken incl prijzen hotels etc: check! Chocola laten verdwijnen: check! Online shoppen en dan uiteindelijk niks nemen: check! Geen nutella/pindakaas, maar hagelslag rechtstreeks uit het pak eten: check! En dan nog: als ik alleen eet en geen zin heb om te koken alleen maar snoepjes als diner eten. Is eigenlijk geen pleasure: stiekem zwangerschapstesten doen, terwijl mijn man denkt dat ik dat niet doe.
Rijstewafels op eten alsof het chips is.. Een pak hagelslag bij me mond houden onomnomnom... Japansemix verslaving de vieze nootjes eruif halen want die vind ik niet lekker
Soms heb ik lekkere toetjes gekocht en heb ze al op voordat mijn man thuis is. Dan stop ik ze in de vuilnisbak en gooi bewust wat andere dingen er overheen, zodat hij de verpakkingen niet meer ziet. En toetjes...ze halen dus het avondeten soms niet eens. Verder kijk ik graag naar het kleine huis op de prairie. Oh ja, ik laat dingen voor mezelf ook nog al eens als cadeautje inpakken. Dan ga ik thuis thee of koffie zetten, koekje erbij, ga er goed voor zitten en dan het 'cadeautje' uitpakken, heerlijk! Ik eet snoepgoed voor de kinderen nog al eens op. En online shoppen en uiteindelijk niets kopen, terwijl mijn halve winkelmandje vol zat, klinkt ook bekend.
Chips kopen, water loopt me in de winkel al in de mond, thuis komen, zak open, eten maar tot ik misselijk ben..... En ik ben verslingerd aan een hete kruik op de bank achter mijn rug, plaidje erbij, kat kruipt er ook bij heerlijk! Is ooit ontstaan toen ik bij de fysio liep voor nek en rugklachten. Geeft mij een lekker ontspannen gevoel!