Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door xxVlinderxx, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxVlinderxx

10 sep 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

Ik zit met een hoop onzekerheden en wil graag mijn verhaal aan jullie kwijt, hopende op postieve ervaringen.
    Donderdag 30 augustus ben ik na een cylcus van 40 dagen eindelijk ongesteld geworden. Dit keer ook een normale ongesteldheid vond ik, het duurde een dag langer dan normaal zelfs. Op maandag 3 september hield het op. Dmv ovulatietesten heb ik berekend wanneer mijn NOD zou zijn. Mijn menstruatie kwam uiteindelijk een dag lager als gepland. Totaal onverwachts, voelde het niet aankomen en werd niet blij verrast toen ik naar het toilet ging.
    Op dinsdag 4 september begon ik weer te vloeien, dit keer bruine afscheiding met soms een beetje lichtroze. Op donderdag nog steeds. Ik heb toen een zwangerschapstest gedaan en deze was positief. Daarna nog twee, ook allebei positief.
    De CB digitaal gaf aan 1-2. Klopte ongeveer. Ik heb de HA gebeld en bloed laten prikken om de hcg waarde te meten. Uitslag is 68. Laag maar staat voor een bevruchting van 2 weken geleden, klopte ongeveer dus. Rest van de week ook bruine afscheiding, dan weer en een dag helemaal niets, varierend van roze tot rood. Nu vanacht en vanmorgen echt helder rood bloed. En best veel bij het plassen. Geen buikpijn of krampen, helemaal niets. Voel me raar en ben misselijk.
    Morgen kan ik bij de gyn terecht voor een inwendige echo. Ik zelf denk dat het een vmk is. Heeft iemand ervaring hiermee? wat denken jullie, het ergste of is er nog hoop?

Groetjes van Vlinder

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hoi Vlinder

Kun je niet in overleg met de huisarts nog een keertje bloed laten prikken. Ze kunnen dan zien of de waardes goed gestegen zijn of dat het juist de verkeerde kant opgaat.
    Een inwendige echo geeft zo vroeg in de zwangerschap niet altijd een goede uitslag omdat er nog niets te zien kan zijn, zonder dat dit meteen een vmk hoeft te zijn.

Ben je al geweest bij de gyn?

Deel Deze Pagina