hoi meiden hier weer een vraag van mij. ik heb sinds vanmorgen erg last van waterige afscheiding in me slipje. kan me niet herrineren of ik dat vorige maand ook had toen ik ongi moest worden. vandaag wel getest maar negative hebben hier meer meiden last van en werd je toen wel ongi of was het raak. gr patricia
hey meid, dat had ik ook vorige maand voordat ik ongi moets worden, maar bij mij had die waterige afscheiding niks te betekenen.
heb vandaag al getest en die was negative maar keek straks toch nog ff op de test van kruidvat en zag daar een heelllll licht bijna niet te zien streepje ik weet dat het niet meer telt na een uur maar ik hoop zo dat die streep morgen dikker is pfff wat een gedoe ik was zo rustig gr patricia
bedankt dat jullie zo mee denken maar ik heb dag 14 me eisprong gehad en toevallig ook vandaag en gisteren ovulatietest gedaan en die was negative. gr patricia
ik had dat gisteren en eergisteren dag 9 en 10 van mijn cyclus midden in de nacht gewoon wakker geworden omdat ik nattigheid voelde, wel viezig hoor....
ik heb altijd last van afscheiding, maar dit is heel normaal zei mn gyn voor tijdens en na de ovulatie
Hoi pipi24 Ik zit in mijn eerste ronde en heb volgens mij dezelfde cyclus als jij. Ik moet dit weekend ook ong. worden. Maar had vandaag ook wat afscheining. Denk toch wel dat ik ong. ga worden. Heb wel de symptomen... maar we wachten het af! Succes Gr. KAT
hoi ik wacht ook maar af heb me banner al verlengt met 2 dagen als ik mandag nog niet ongi ben doe ik weer een test eerder niet. gr patricia
little hope ik heb altijd last van afscheiding, maar dit is heel normaal zei mn gyn voor tijdens en na de ovulatie ------------------------------------------------------------------------------- Klopt, heb ik ook last van. Bij mij zegt dat dus eigenlijk niks.
Ik heb dus precies hetzelfde. Normaal nooit dit soort afscheiding. En de afscheiding gaat gepaard met mensturatie-achtige-pijnen die ik al sinds zondag heb. Heb overal gezocht of dit een eerste teken voor een zwangerschap zou kunnen zijn, maar dit is het eerste wat ik erover kan vinden. Ben nu drie dagen over tijd, en echt KOTSmisselijk! Vind het wel erg spannend om te gaan testen. Ook nog niet gedaan dus. Misschien morgen... Toch eigenlijk ook wel benieuwd, maar heb nog niet zoveel hoop. We zitten pas in de tweede ronde...
hoi misskeita dit is voor ons ook pas ronde 2 dus bij mij kan het ook zo zijn dat me cylcus nu langer duurt ik had hem eerst op 25 dagen staan en nu na 27 gezet. had al wel getest maar negatief. ik wacht nu gewoon tot maandag en dan zie ik wel verder of de er zijn zo niet test ik dan wel weer. heb zelf ook niet het idee dat het nu al raak is maar een kleine hoop is er altijd.