hoi allemaal, ben nieuw hier, heb me al voorgesteld op de pagina "even voorstellen". Ik heb daar uitgelegd dat ik wat verschijnselen heb waar ik mijn vraagtekens bij heb. Misschien heeft 1 van jullie het al gelezen en heeft er iemand een antwoord op. Kan niet wachten tot ik kan testen. Kan dat al eerder trouwens? groetjes wies
Hey Wies, Het zou kunnen dat je zwanger bent (heb je verhaaltje even gelezen), maar je lichaam kan rare dingen doen ook als je niet zwanger bent. Alleen een test kan vertellen of je echt zwanger bent. Een test kun je het beste op je NOD of erna doen. Er zijn meiden die al 4 dagen voor NOD positief testen, maar er zijn er ook genoeg die pas later een positieve test hebben. Ik zou even tot zondag wachten om een eventuele teleurstelling te voorkomen, maar als je niet kan wachten kun je het altijd proberen. Succes en laat even weten wat de test aangeeft! Liefs, Tijgetje
ik denk dat ik dan toch maar wacht tot zondag. Maar bedankt voor je reactie. Ik laat het zeker nog weten. groetejs!