Hoi lieve meiden, Inmiddels ben ik al 2 jaar bezig voor een eerste wondertje. Elke ronde kom ik weer nieuwe klachten tegen . Maar ik heb nu iets wat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik wil voorop stellen dat ik NIET ziek ben (gelukkig). Afgelopen vrijdag had ik de 4e IUI (en als de Pregnyl zijn werk goed heeft gedaan mijn eisprong). Nu kreeg ik gisteravond opeens een erge onderbuikpijn met steken in mijn liezen. Op een gegeven moment werd dat zo erg dat ik met paracetamol in bed ben gaan liggen. Het is niet te vergelijken met ovulatiepijn trouwens. Afgelopen nacht nauwelijks geslapen en mijn onderbuik zeurt nu nog steeds. Wat kan dit nou weer zijn? Volgens mij merken de meeste vrouwen niets van een mogelijke innestelling, maar toch..... Mijn vraagjes: - ik weet dat een innesteling gemiddeld 5 dagen na eisprong plaatsvindt. Dat betekent dat het dus ook eerder of later kan plaatsvinden in mijn ogen. Maar kan dit ook al ruim 3 dagen na eisprong? - heeft iemand iets soortgelijks gehad na eisprong? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Lieve Be Happy, ik heb ook zoiets gehad bij mijn laatste zwangerschap, wat helaas ook de laatste mk was, ik werd snacht wakker van de pijn in mijn lies echt een soort kramp gevoel. Dit was denk ik dus mijn innesteling en was 4 dagen na ovulatie. Maar ja pin je er niet op vast he meis, want je weet nooit. Ik duim heel hard voor je meis, de 4e IUI moet gewoon raak zijn voor jou
Ik heb 7 of 8 dagen na mijn ovulatie hele pijnlijke steken gevoeld, eerst dacht ik dat ik mijn ei niet goed had gespot en dat ik toen aan het ovuleren was, maar de pijn werd alleen maar erger, super erg zelfs. Heb toen een warm doekje erop gezet, want kon het niet verdragen. Plotseling was pijn weg. Dat bleek dus mijn innesteling te zijn geweest. Maar oke, zoals Noesje ook zegt, pin je er aub er niet aanvast. Ik duim voor je.
Bij mijn eerste innesteling had ik exact hetzelfde als JellyBean... Ook had ik dat ik die dag erna echt onwijs moe was en me zelfs moest ziekmelden op het werk .. Storte zowat van vermoeidheid in..
Hoi, Ik heb dit elke maand. Mijn gyn zegt dat het heel duidelijk van de pregnyl kan komen. Ik kan bij mij zelf geen ander iets vinden wat het wel kan zijn. ik heb elke maand dit na dat ik de pregnyl heb gezet een week erna. Ik kan dan wel door de grond gaan. Sterkte. Liefs Riv
Hoi lieve allemaal, Ik pin me er ook niet op vast hoor. Misschien is het inderdaad van de Pregnyl, alhoewel ik daar deze keer juist een dag na het spuiten last van kreeg! Toen werd ik onwijs misselijk en voelde ik het steken bij mijn eierstokken zeg maar. Ben zelfs nog van mijn werk een paar uur naar huis gegaan om op bed te liggen. Had ik nooit eerder gehad. De verpleegster die dat spul bij me inspoot, duwde trouwens de injectienaald ook in me en drukte gelijk het hele spuitje leeg. Terwijl het anders altijd langzaam ingespoten wordt. Mijn vriend zei ook al tegen haar: dat doe je snel! De pijn van afgelopen maandag was echt een paar dagen na eisprong, begon 's avonds en is nu eindelijk pas een beetje afgezakt. Verder heb ik nu een gevoelige onderbuik. Maar om teleurstellingen te voorkomen, ga ik er maar van uit dat het van de Pregnyl of van de stress komt (onvervulde kinderwens en ook nog eens werkloos vanaf januari 2010).
Hoi Be happy,' Je klinkt niet echt happy meer. Ik kan mij voorstellen dat het je op deze manier allemaal wel een beetje veel wordt. Heb je echt vanaf 2010 geen baan meer. Nou weet maar een ding er is werk zat. Ik hoop voor je dat je nu een keer geluk mag hebben. Ik duim voor je. Liefs Riv.
Hallo Allemaal, Ik zit volgens mij met hetzelfde. Ik had gister de hele dag last van mijn onderbuik zelf zo erg dat ik ziek naar huis ben gegaan. Echt steken straalde uit naar onderen en naar mijn onderrug. Vandaag is het minder, af en toe een zeurend gevoel en het gevoel dat ik ongi moet worden maar dat moet ik nog niet. Ik zit nu 8 dagen voor mijn NOD Zou dit een innestelling zijn geweest, heb even gekeken bij de calculator maar gisteren 3 nov. is mijn innesteling geweest volgens mijn berekening. Of zou het mijn eisprong zijn geweest?? Mijn cyclus is 31,31,28,34 en heb dit geteld met cyclus 28. Hoor graag jullie meningen. Liefs klungel ps. mijn banner staat ingesteld op cyclus 34.
Eh bah, hopelijk vind je snel een nieuwe baan meis. ik ga hard voor je duimen voor een wondertje en een nieuwe baan