Onzeker... wie kan er zijn mening geven aub?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sammytje, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Dag meiden,

Ik heb dinsdagavond een digitale test gedaan van CB en die duide aan dat ik 1à2 weken zwanger ben.
    De dagen ervoor had ik al van die 'goedkope' testen gedaan, zoals KV 2v5 en Z&K en MatCare... die testen waren telkens negatief.
    Er was ééntje die eens hééél licht positief tekende, maar dan moest je echt hééél goed kijken.

Gisteren had ik dan nog een goedkoop testje gedaan, (ik had er toch nog liggen) en die was opnieuw hééél licht; ik zag eerlijk gezegd niets...

Vandaag ben ik precies 1 week overtijd... en heb verschillende symptomen.

CB zegt dat ze 99% betrouwbaar zijn als je test na je NOD.
    Zou ik nog een nieuwe test doen dit weekend?

dankjewel voor jullie mening

2. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    ander bel je toch de ha of je een bloedtest mag?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Welke goedkope heb je gisteren gebruikt dan???

Ik had een knaltest met Clearblue plus met avondurine op 8 dpo terwijl met dezelfde urine de KV 2v5 amper een streep liet zien!
    De KV heeft de weken daarna ook amper een streep gegeven en mijn hummeltje is inmiddels alweer 16 maandjes oud ;)

4. Sammytje

Gisteren was die van kruidvat 2v5... dat zijn echt hééél flauwe testen... die kleuren amper....

Volgens mij is de digitale CB toch echt betrouwbaar? Of zou je nog een testje wagen dit weekend?

(ondertussen al een afspraak bij verloskunde op 22 december)

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    als de cb aangeeft dat je zwanger bent zit er hcg in je urine. Als je twijfelt of het goed is zou je kunnen ooverwegen volgende week nog eens zo'n test te doen en dan te kijken of hij 2-3 weken aangeeft. Of gewoon een plustest van cb doen.

Ik kan niet zeggen dat het goed zal gaan omdat ik dat niet weet. en ik kan mij je onzekerheid heel goed voorstellen.
    Je zou ook via de huisarts oid kunnen vragen of je bij de gyn een echo mag of een bloedtest,.

6. Sammytje

Ik heb een afspraak om 22 december voor mijn eerste controle.
    Ik ben bang dat ik daar negatief nieuws zou krijgen...

Ik moet van mijn gyn al eens bloed laten nemen om enkele waarden te onderzoeken... nu ben ik ook daarvoor bang,...
    misschien komt hij te vertellen dat de test fout was en dat ik toch nie zwanger ben....

ooocch.... misschien twijfel ik teveel, ik ben nual 1 week overtijd!!!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Tja, dat dacht ik al ... kv gaf bij mij dus ook amper een streep (zou eerder denken dat het schaduwstreepjes waren).

Heb ze hier wel eens geplaatst .. zal ff topic zoeken, dan kan je kijken.

*Sjips, had de foto's alweer uit dat topic gehaald :(*

Deel Deze Pagina