Onzeker.. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door valentijntje, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat het wegblijft zaterdag:) Nog eventjes geduld!

Verder ben ik ook nog niet heel erg thuis in het temperaturen, vooral omdat ik niet de hele cyclus heb bijgehouden nog is het niet helemaal betrouwbaar natuurlijk, maargoed, het begin is er:p
    Ben ook benieuwd of de cyclus dan idd op die berekende 32 dagen zal uitkomen, dan heeft toch de teunisbloemolie zijn werk gedaan (of het moet heel toevallig zijn dat deze ronde veel korter is)
    Moet helaas nog tot dinsdag geduld hebben voor meer duidelijkheid..

2. Illie89

Illie89 Lid

16 jun 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah allebei tegelijk.

Ja ik heb altijd een regelmatige cyclus.
    vorige maand was ik 2 dagen over tijd en de maand daarvoor een dag. Dan denk je gelijk: zou het dan echt zo zijn dat het dit keer is gelukt. Maar dan komt toch die stomme menstruatie..

Gisteren toevallig op kraambezoek geweest, was toch wel een beetje pijnlijk om te zien. Vooral omdat ik weet dat het bij hun gelijk de eerste keer raak was.

Maar onze tijd komt ook nog wel!

3. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Valentijntje: Van mijn zoontje was ik binnen drie maanden na de miskraam alweer zwanger. Dus best snel!

Hier ook het idee dat iedereen zwanger raakt! Vind dit forum erg gezellig maar vind de positieve testen altijd wel wat lastig om te zien. Herkennen jullie dat? Helemaal als het dames zijn die al de eerste maand zwanger zijn geraakt. Steekt altijd wel wat.

4. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Ik heb dat nu (nog?) niet, dat ik t vervelend vind om te zien of dat t steekt. Veel vriendinnen om me heen zijn zwanger of net bevallen. Misschien omdat ik er ook niet vanuit ga of op reken nog.. Ik denk soort van dat t nog wel een poosje gaat duren, al hoop ik natuurlijk dat t snel raak is. Nu ook weer zeurend gevoel in mijn buik.. Denk wel echt dat t m'n aankomende menstruatie is. Als dat zo is dan hoop ik gewoon dat m'n volgende cyclus korter zal zijn!
    Was het maar alvast zondag.. Dan had ik zekerheid!
    Slaap lekker allemaal!!

5. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Jep!! Ongesteld geworden!

6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    He balen meid! Maar vol goede moed op naar de volgende ronde en hopelijk dan roze!

7. Illie89

Illie89 Lid

16 jun 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer!! Volgende maand maar weer opnieuw proberen.

8. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Balen Valentijntje! Nu vol goede moed de volgende ronde in:)

Ik heb er gelukkig geen last van dat andere mensen zwanger zijn, maar dat komt denk ik bij mij omdat ik al uitga van sowieso een jaar dat het zal duren ivm mijn onregelmatige cyclus. Als het dan sneller is, is het alleen maar mooi meegenomen natuurlijk:)

9. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Dit had mijn post kunnen zijn. Exact hetzelfde...

10. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Jaaaaa ik baal best wel hoor...!! Beetje chagrijnig ervan. Weer die onzekerheid.. Maar goed, inderdaad, op naar de volgende ronde. Gelukkig voel ik mijn eisprong heel duidelijk en heb ik weer wat meer inzicht gekregen in mijn cyclus.

Teardrops, jij ook een half jaartje bezig dus. Vervelend he, die onzekerheid?

Wie heeft hier ervaring met tarwekiemolie?

11. Annemiek125

Wat balen valentijntje!
    Ja ik heb ervaring met tarwekiemolie. Maar ik ga het nooit meer gebruiken. Heb het vorige ronde gebruikt vanaf mn ovulatie. En ik dacht echt dat ik zwanger was, rond de tijd van innesteling hele gevoelige borsten en lichte krampen en op 9 dpo licht bruinverlies...dus ik dacht yes! Innestelingsbloeding! Maar ehm dus niet, dag erna gigantisch ongesteld... met een luteale fase van maar 9/10 dagen... maand daarvoor ongeveer 12, dus ik gebruik het niet meer. Helemaal niet nu de gyn gezien heeft dat mijn baarmoeder slijmvlies mooi dik is van zichzelf.

Neee geen tarwekiem meer voor mij! Maar bij sommigen schijnt het wel te helpen dus wie weet ;) Misschien ben ik weer de uitzondering haha

12. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ooh oke bedankt voor het delen van je ervaring! Nee ik wil niks aan mijn LF veranderen die is 14 of 15 dagen.. Was de fase voor m'n eisprong maar korter!!

Vandaag echt gigaaa chagrijnig (niks voor mij) mijn man wordt gek van mij hahaha

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ook ik ga waarschijnlijk dit weekend mijn menstruatie krijgen:(
    temperatuur is weer flink gekelderd en toen ik vanmorgen naar de wc ging al een paar rode mini-sliertjes op het papier..
    Houdt wel in dat mijn cyclus rond de 30 dagen gaat uitkomen! Vandaag is dag 29, dit bevalt me dan stukken beter als de 50 dagen voorheen:p
    Vraag me nu alleen af of dit toeval is, of dat het door die teunisbloemolie komt die ik deze cyclus geslikt heb tot de eisprong:)
    Maar hoe dan ook, eindelijk een normale cyclus:D:D

14. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL

Yesssss wat fijn!! Haha..
    Ik ben do avond ong geworden, maar.. Echt ongesteld kan ik het (nog?) niet noemen. Het is meer afscheiding met wat roze gloed er tussendoor. Sorry voor de vage onsmakelijke uitleg. Normaal gesproken heb ik altijd veel bloed en helderrood de eerste dagen. Even afwachten..

15. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    En ? Heeft het al doorgezet? :)

16. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hier nu 10 dagen overtijd. Heb n week geleden negatief getest. Ga over 4 dage nog n test doen als die negatief is ga ik huisarts. Ik heb wel de krampen maar geen menstruatie

17. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dames!! Hoe gaat het met jullie?
    Mn menstruatie is voorbij.. Nieuwe ronde nieuwe kansen.. Hoest bij jou Sarahhh? Heeft het doorgezet?

18. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Hoi!
    Ik ben eind juli 2015 gestopt met pil, onregelmatige cyclussen gehad van 31-54 dagen. De afgelopen twee cyclussen heb ik tot aan de eisprong (gemeten met ov-testen) teunisbloemolie capsules gebruikt. En prompt had ik beide keren een cyclus van 32 dagen. Ik ben gestopt op moment van ovuleren omdat ik had gelezen dat het anders de luteale fase kan verkorten en dat is bij mij 11 dagen en hoeft dus niet korter.
    Helaas nog niet zwanger.. Wel bij gynaecoloog geweest: twee inwednige echo's gehad en dat was voor zo ver goed. Er is een eisprong gezien en mijn NOD is as donderdag 30/6.
    Afwachten!

19. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    AaDeeBee;
    Ooh wat fijn dat deze capsules je hebben geholpen! Ik heb erover gedacht om iets te gaan gebruiken maar aan de andere kant wil ik er nog niet teveeeel mee bezig zijn. Ben in feb gestopt met de pil en heb in mijn hoofd nu een jaar uitgetrokken. Ben nu 4,5 maand gestopt met de pil.

Wat fijn dat alles goed bleek bij de gyneacoloog. Hopelijk mag jullie droom snel in vervulling gaan!!

20. Annemiek125

Hoi! Hier alles wel goed. Helaas wel ongesteld geworden en nu ronde 6 alweer in. Zorgt wel voor meer onzekerheid, soms word je zo moedeloos van al het wachten. Had vorige cyclus wel mooi een LF van zo'n 12 dagen. Maar toch een flinke domper hoor. Waren zoveel zwangeren in mijn NOD groep al in ronde 1 en 2 en dan voel je je helemaal zo rot!

Deel Deze Pagina