In jouw situatie lijkt het me ook niet makkelijk om meteen helemaal zelfverzekerd te zijn en niet te stressen, ook al zien je testen er prima uit! Helaas verdwijnt die onzekerheid ook niet zomaar, ik hoop dat je ondanks dat toch kunt genieten en binnenkort een prachtige echo mag hebben! De streepjes zien er in ieder geval heel goed uit! En laat de testen maar lekker in de kast/winkel liggen
@Linky, dank je wel! En net wel langs de trekpleister gelopen omdat ik boodschappen ging halen.. maar heb geen nieuwe testen meer gehaald, ga het niet doen ook. Ben wel ff klaar met testen nu, eerstvolgende wordt een bloedafname Door jullie allemaal geloof ik er wel wat meer in, ook als ik andere topics lees en vele malen lichtere testen voorbij zie komen, denk ik oh, hoe duidelijk wil ik ze dan nog hebben..?
Ik snap je onzekerheid ook heel goed hoor! Het lijkt mij ook heel moeilijk om ineens die knop om te zetten als je zo lang hebt moeten wachten....ongeloofwaardig dat het nu ineens raak zou zijn. Maar zoals de rest zegt; je testen zien er goed uit!! Hopelijk heb je snel een mooie echo! Het is je gegund! xx
@PME, ja precies.. heel ongeloofwaardig haha. Maar dank je wel 😊 Wel een fijn forum dit. Je wordt hier serieus genomen en enorm gesteund door iedereen en ook veel mensen die in hetzelfde 'schuitje' zitten. Voelt echt fijn 😘
Hoi ben ik weer, Had een nieuw topic aangemaakt.. maar plak m beter ff hier.. Na alle positieve testen sinds zondag, heb ik vanmorgen met gynaecologie gebeld. (Was vergeten een belafspraak te maken, krijg je altijd 2 weken na terugplaatsing). Ze vroegen meteen of ik vanmorgen ook had getest. Ja zei ik gewoon.. maar was niet zo.. omdat ik niet meer elke morgen wilde testen en mezelf gek zat te maken. 3 positieve kv2v5 en 1 CB waarop stond zwanger 1-2 weken. Alleen het amc wil geen dure bloedonderzoeken meer laten doen. Dus ik krijg helemaal geen bloedtest dus dat vind ik helemaal niet fijn. Ik had natuurlijk eind vd middag graag gehoord van de gynaecoloog dat de bloedwaarden goed zijn. Dan geloof ik het pas. Misschien stom.. maar na 5 jaar voelt het echt heel gek en onwerkelijk. Ik krijg 20 juni gewoon meteen een echo. Nu voel ik me nog steeds onzeker en ga gewoon vanmiddag maar weer een paar doosjes testen halen.. ik heb wel even een belafspraak weten te regelen met de gynaecoloog waar we ons het prettigst bij voelen. Eind van de middag belt hij even. Even mn hart luchten.. Pff nog 2.5 week in onzekerheid zitten. Wou dat ik het los kon laten en ècht kan genieten. Pff blijf alsjeblieft plakken kleintje...
hier moet ik van op de pot. Wat ontzettend lullig dat ze geen bloedtesten willen doen. Dure bloedtesten?? Toen ik via de huisarts HCG liet prikken was ik 13! euro kwijt :S Dus vind het echt heel flauw van ze...juist voor iemand zoals in jou situatie..
@stokstaartje86, precies wat jij nu zegt vind mijn gynaecoloog ook! Hij heeft net gebeld.. hier de update Goed nieuws! Onze gynaecoloog heeft me net gebeld en zei, jeetje positieve testen?? Weet u wat? U mag van mij gewoon een bloedname formulier halen morgen. Dan stelt het u misschien toch even wat meer gerust.. en hij vond dat dat wel mag na zo'n lange tijd. Zo tof!!! Heb ook verteld dat ik normaal altijd standaard op wachtdag 12 ongesteld werd. Klok kon je erop gelijk zetten en wachtdag 10 en 11 altijd al ongi krampen. Nu is alles heel anders. Toen zei hij ook dat het dan toch lijkt dat het eindelijk zo is. Ik mocht voorzichtig een beetje blij zijn en gewoon de hele dag denken dat ik gewoon zwanger ben haha. Nou.. wel spannend morgen. Maar dan weten we wel een beetje waar we aan toe zijn
Oh wat een schat die arts! Dat zijn degene met een hart en ziel voor zijn patiënten. Helaas zijn ze niet allemaal zo. Verder zien je testen er echt geweldig uit. En ik hoop dat je het advies van je arts ook echt opvolgt, lekker met je hand op je buik genieten van het feit dat het gelukt is! Succes morgen en laat je ons weten wat het is? Liefs
@labmuisje78, Zeker, ik laat het weten! Zal eind vd dag worden denk ik. En die arts is idd echt heel tof. Hart voor zn patiënten Keep my fingers crossed en lekker met mn handen op mn buik
wat een fijne update om te lezen! Ben erg bediend naar de update aan het eind van de middag! Maar de testen en zeker de CB hebben al duidelijk aan gegeven dat je in ieder geval zwanger bent!! Gefeliciteerd meis! maar kan me voorstellen dat je een bepaald gevoel van zekerheid krijgt als je een bepaalde hoogte van HCG hebt
Net de uitslag binnen! Zit nu op 4 weken en 4 dagen uitgerekend (vandaag dag 18 na punctie plus 2 weken voor de punctie) Mn HCG waarde is 361. Hij zei dat dit niet super hoog was, maar wel heel normaal voor deze tijd en hartstikke zwanger! 22 juni eerste echo (verplaatst van 20 naar 22 juni zodat we deze leuke arts hebben ) Spannend.. Jeetje.. ik ben echt zwanger. 😍 Xxx