Clearblue digital

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door intvdwal, 2 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intvdwal

intvdwal Lid

2 aug 2024
    6
    2
    3
    Hi iedereen!

Ik heb afgelopen woensdag rond 12:00 positief getest met een clearblue digital met "zwanger 1-2 weken". Nu heb ik de dag erna, donderdag 18:00 opnieuw getest, en deze was negatief met 'niet zwanger'. Ik weet nu niet even hoe en wat. Iemand advies?

2. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.155
    1.038
    113
    Ik heb dat ook gehad. Het was helaas fout gegaan die ronde

3. intvdwal

intvdwal Lid

2 aug 2024
    6
    2
    3
    Bedankt voor de snelle reactie.

Heb nooit iets meegemaakt qua zwangerschap of iets dergelijks. Heb wel de hele dag, en sinds de test last van vage lichtje buikkrampen. Kan een HA ook een miskraam vastellen?

4. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.155
    1.038
    113
    Ik zou sowieso morgenochtend er weer 1 doen. Het zou heel misschien nog kunnen dat je in de ochtend duidelijker test dan in de avond. Als hij morgenochtend weer negatief is ben ik bang dat het helaas vroeg fout is gegaan..
    Je kan overleggen met de huisarts maar die van mij kon vrij weinig zo vroeg

5. intvdwal

intvdwal Lid

2 aug 2024
    6
    2
    3
    Bedankt voor je antwoord! Het aparte is, ik ervaar wel veel kwalen als het gaat om misselijkheid & buikpijn, en nog geen bloed gezien oid. Maar ik ga morgen ochtend weer testen!

6. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.155
    1.038
    113
    Hopelijk was het net op het randje en gaf hij negatief aan.
    Hoop morgen een positieve te zien!

7. intvdwal

intvdwal Lid

2 aug 2024
    6
    2
    3
    Ik ga je updaten morgen!

margarethd en XdropjeX vinden dit leuk.
  8. intvdwal

intvdwal Lid

2 aug 2024
    6
    2
    3
    Ben ik weer! Clearblue digital was op, dus maar even de early van de action gehaald. Die was weer heel licht, wel iets donkerder dan de vorige (bijna onzichtbaar)

9. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.155
    1.038
    113
    Zou even door blijven testen of hij donkerder word dan

10. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Zit je al na NOD? Miskramen voor NOD noem je eigenlijk geen miskraam … rondom innesteling gaat het gewoon bij ruim 50% fout. Daarom is het advies ook niet voor NOD te testen want dan kan je vaak teleurgesteld worden. Dan heb je niet opeens herhaalde miskramen waar allemaal onderzoeken naar gedaan moeten worden. Dat is gewoon ‘logische’ natuur zeg maar. Dus als dit voor NOD is kan het prima dat je rondom de grens van 5-10 hcg m zit en dus net wel net niet positief zet … het klinkt niet positief in mijn oren in ieder geval dus ben bang dat je nergens op moet rekenen. Hopelijk heb je snel een mooie positieve test!

11. intvdwal

intvdwal Lid

2 aug 2024
    6
    2
    3

Heyhoi!

Ik heb geen idee wat mijn NOD is want ik slik de pil & slik hem ook door. Ik ben ziek geweest vorige maand dus vandaar de vraag..

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je een vals positieve test hebt gehad (wellicht een reactie op verhoogd lh en dus een eisprong), maar ik schat in dat je gelukkig niet zwanger bent.

Deel Deze Pagina